نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع):

رئیس جمهور باید ولایتمدار، جوان و انقلابی باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به فرمایشان رهبر انقلاب گفت: رئیس جمهور باید دارای سه ویژگی جوان، مومن و انقلابی باشد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۸۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین رضایی گفت:  باید فرمایشات مقام معظم رهبری ملاک و محور انتخاب رئیس جمهور اصلح باشد.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند مشکلات کشور علاج دارد و لاینحل نیست؛ ایشان فرمودند دولتی را انتخاب کنید که دارای سه ویژگی جوان ، مومن و حزب اللهی باشد. البته جوان بودن را نباید در سن افراد محدود کرد، ایشان حتی حاج قاسم 60 ساله  را جوان می دانند؛ از نظر ایشان جوانِ کارنامه ای مهم است نه اینکه از لحاظ ظاهر جوان باشد اما هیچ ابتکار و نوآوری و تخصصی نداشته باشد، بلکه بتواند جوانانه کار کند.

رضایی با اشاره به آیه 65 سوره نساء اظهار داشت: قرآن می فرماید مومن کسی است که اگر قضاوتی از امام جامعه دید که به نفع او نبود، حتی در دلش هم احساس کدورت نکند.

مردم باید کسی را انتخاب کنند که حرکتی غیر از مسیر ولایت نداشته باشد و مراد از حزب اللهی بودن هم همین است. هر چند در قرآن خیلی به بحث حزب اللهی اشاره نشده است اما از شیطان بسیار سخن گفته و حزب اللهی، حزب مقابل شیطان است.  کسی که به خاطر عملکرد خود پاسخگو نیست و امید را از مردم می گیرد و دوستانش را در سختی ها رها می کند، از حزب شیطان است و مردم باید مراقب باشند به این افراد رای ندهند.

 

 

 

ارسال نظرات