خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

بزرگ‌ترین خاصیت برجام، بی‌اعتمادی به آمریکا بود

کبودراهنگ-هادی سیاسی گفت: بزرگ‌ترین خاصیت برجام این بود که همه تفکرات و جناح‌ها و جریان‌ها به این باور رسیدند که برجام نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی به آمریکا ندارد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۹۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

بزرگ‌ترین خاصیت برجام، بی‌اعتمادی به آمریکا بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمود قاسمی در نشست بصیرتی مربیان و هادیان سیاسی سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: بزرگ‌ترین خاصیت برجام این بود که همه تفکرات و جناح‌ها و جریان‌ها به این باور رسیدند که برجام نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی به آمریکا ندارد.

وی بیان کرد: هرچند ۸ سال عمر یک مملکت و مردم به پای برجام گذاشته شد و با وجود تاکیدهای مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر خوش‌بین نبودن به برجام، خاصیت خوب بودن آن مشخص شدن چهره واقعی آمریکا با هر شخص که ریاست جمهوری آن را برعهده دارد برای ملت ایران بود.

این هادی سیاسی در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخابات در این دوره یادآور شد: دشمن درصدد است که در ایران دولت انقلابی و با ایمان که مورد تایید رهبری است پای کار نیاید چراکه با پای کار آمدن دولت انقلابی و با توجه به ثروتمند بودن ایران اسلامی گره اقتصادی و معیشتی مردم باز خواهد شد.

وی افزود: تلاش دشمن در انتخابات ایران بمباران تبلیغاتی با خبرهای راست و دروغ است تا مردم ایران را در ابهام نگه دارد و هدفش این است که مشارکت و حضور و انتخاب اصلح را تحت الشعاع قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار