خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد
تویسرکان-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان از توزیع ۲ هزار و ۵۶۲ بسته معیشتی در مجموع به مبلغ یک میلیارد و ۶۹ میلیون تومان طی سال جاری در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۰۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
توزیع ۲۵۶۲ بسته معیشتی در تویسرکانرضا ناصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده به مناسبت هفته بسیج سازندگی در تویسرکان اظهار داشت: اعزام گروه جهادی بسیج کشاورزی و عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی و مبارزه با سن و آفات مزارع از جمله برنامه‌های این هفته بود.

وی افزود: در این راستا گروه جهادی بسیج مهندسین کشاورزی با ظرفیت ۲۰ کارشناس متخصص و همچنین در راستای محرومیت‌زدایی نیز یک مورد تعمیر منزل محروم توسط گروه جهادی شهید اریافر انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه عنوان کرد: تعداد ۲ هزار و ۵۶۲ بسته معیشتی هر بسته به ارزش حدودی ۴۲۷ هزار تومان و در مجموع به مبلغ یک میلیارد و ۶۹ میلیون تومان و ۲۵ هزار نان به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۸ هزار و ۲۹۰ بسته بهداشتی به ارزش ۳۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ابراز داشت: تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۳۸ میلیون تومان و قربانی ۲۸ رأس گوسفند به ارزش ۸۴ میلیون تومان نیز از دیگر اقدامات بود.

ناصری یادآور شد: همچنین در راستای کمک‌های مومناه ۱۸۷ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به ارزش ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سه مورد کمک جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه در شهرستان از سال ۹۷  گفت: در حال حاضر ۶۹ صندوق با گردش مالی بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فعال است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به پرداخت یک هزار و ۲۷۰ فقره وام به مبلغ بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گفت: از این تعداد وام ۳۷۴ مورد آن در راستای اشتغالزایی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به همت خیرین نیک اندیش نیز مبلغ ۱۵۴ میلیون تومان برای رفع مشکلات مردم و اشتغال توسط صندوق‌ها جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات