زنجان-امام جمعه شهرستان ابهر بابیان اینکه انتخابات فصل نوسازی در مدیریت کشور است،گفت: مشارکت و حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح و شایسته و انقلابی از مسائل مهم و حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
کد خبر: ۹۳۴۲۸۰۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری،عنوان کرد :برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در برخی استانها و شهرها در سال جاری برگزار می شود که در میان آنها انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

انتخابات فصل نوسازی در مدیریت کشور است/هدف دشمنان کاهش مشارکت مردم والقای حس ناامیدی در کشور است

 

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری مسئله ای حساس و مهم در شرایط کنونی کشور است، افزود: برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب دولت توانمند، انقلابی و کارآمد نقش اساسی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایفا می کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شکوهمند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می باشد، تصریح کرد: دشمنان نظام با ایجاد جنگ روانی و تلقین اینکه رئیس‌جمهور ایران هیچ نقش و اختیاری در تصمیم‌گیری‌های کشور ندارد،درصدد ناامید کردن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

 

امام جمعه شهرستان ابهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سخنرانی نوروزی خود در مورد جایگاه ویژه ریاست جمهوری در ایران تاکید کرد: مدیریت تمام مراکز اجرایی،حکومتی کشور با تمام امکانات در اختیار رئیس جمهور بوده و بخش های غیرمرتبط نقش کمرنگ تری در کشور ایفا می کند.

 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه ملت شریف ایران میبایست به چند نکته مهم و اساسی توجه داشته باشند ،تصریح کرد: با عنایت به تعبیر سخنان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)،حتی افرادی که انقلاب، ولایت و دین را قبول ندارند ولی ایران را قبول دارند و امنیت کشور برایشان مهم است ،حتماً به پای صندوق‌های رای بیایند که به نفع خود مردم است و نکته مهم دیگر انتخاب عالمانه و عاقلانه مردم و انتخاب فرد اصلح ،انقلابی و جهادی است که می‌تواند مشکلات را حل و موجب پیشرفت و آبادانی کشور شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در هر مقطعی که انقلابی و جهادی عمل کرده ایم موفق شدیم و بالعکس در هرزمینه ای که تفکر غربگرایی حاکم شده است ،نارضایتی مردم را با خود به همراه آورده،اذعان داشت: رضایتمندی مردم و کارآمدی دولت ارتباط مستقیم با عملکرد دولت‌مردان دارد چرا که رضایت مردم در گرو عملکرد انقلابی و کارآمد دولت ها می باشد.

 

امام جمعه شهرستان ابهر با اشاره به اینکه مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی است و دشمنان درصدد القای حس ناامیدی و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام هستند، عنوان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و  انتخاب فرد شایسته و اصلح می تواند در اقتصاد کشور وحل مشکلات جامعه نقش مهم وتاثیرگذاری ایفا کند.

 

این مسئول با بیان اینکه انتخابات سال جاری فصل نوسازی در مدیریت کشور است ،افزود :مردم شعارها وتبلیغات دروغین را باور نکنند وبا بصیرت وآگاهی رای دهند چرا که با انتخابات رئیس جمهور باکفایت وعدالتخواه می توان تمام خلاهای موجود در کشور را از بین برد.

 

حجت‌الاسلام رحیمی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌جمهور مطلوب تصریح کرد: رئیس جمهور باید مدبر،مدیر، دارای ایمان قوی، عدالتخواه، ضد فساد ودارای عملکرد انقلابی و جهادی نسبت به ظرفیت‌های داخلی کشور بوده و در حل برخی مسائل ومشکلات در کشور به جوانان تکیه کند چرا که با استفاده از ظرفیت جوانان  و اتکا به آن ها در حوزه های مختلف می توان تحول مطلوبی در اداره امور کشور ایجاد کرد.

 

وی با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور مطلوب از منظر امام خامنه ای(مدظله العالی)بیان داشت:با توجه به بیانات ایشان سه مولفه ویژگی های فردی،انتخاباتی وکاری نامزدهای ریاست جمهوری میبایست مدنظر قرار گیرد که توجه به مبانی و ارزشهای اسلامی- انقلابی، خدمتگزار مردم بودن، استکبار ستیزی ،شجاعت ،مقاومت در برابر فشارهای دشمنان، مومن، با تقوا ،ساده زیست، امانتدار، پاکدامن، ضد فساد، ایمان به جوانان ،کارآمد، خستگی‌ناپذیر ، دارای برنامه ،مدافع حقوق افراد ،مخالف با بی‌عدالتی‌،ملزم به قانون و ایمان به باورهای داخلی وجوانان نمونه ای از این ویژگی هاست.

 

حجت‌الاسلام رحیمی در پایان تاکید کرد:امروزه امنیت کشور به برکت مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی ملت شریف ایران بوده  که میبایست قدردان آن باشیم و با انتخاب فرد اصلح وشایسته،کشور را در جهت پیشرفت وموفقیت روزافزون یاری کنیم.

ارسال نظرات