زنجان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی دنیای امروز است.

 

بی شک، در جهان امروز که به عصر ارتباطات نامگذاری شده است نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با مردم و اقناع افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند.

 

در این میان وجود نهادی اثرگذار بنام روابط عمومی که به مثابهِ پُلی سازنده میان سازمان و مخاطبان نقش آفرینی می کند مهم و حائز اهمیت است چراکه این نهاد پاسخگو با ایجاد ارتباطی دوسویه در جهت ایجاد رابطه‌ای سازنده و مثبت مابین سازمان، مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی گام بر می دارد.

 

پر واضح است که نقش و وظیفه روابط عمومی ها در شرایط حساس امروز کشور که درگیر جنگ روانی و اقتصادی با دشمن و کرونا است در تبیین برنامه ها و ارائه دستاوردهای نظام و دولت و خنثی سازی القائات نادرست دشمن در جنگ روانی مهم و تعیین کننده است.

 

در سالی که مزین به نام" تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله العالی نامگذاری شده است، روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار و مهم در امر اطلاع رسانی و امید آفرینی با همکاری، هم افزایی دیگر ارکان موثر درون و برون سازمانی بتوانند بیشتر از گذشته در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کنند.

 

اینجانب فرارسیدن بیست وهفتم اردیبهشت ماه؛روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان، همکاران و کارشناسان، فعالان زحمتکش و پرتلاش روابط عمومی و تبلیغات رده‌ها‌ی سپاه، نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی را مسئلت می‌نمایم.

 

حسن بیات

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات