خبرهای داغ:
رامندی گفت: واگذاری و فروش زمین در شهرداری قزوین باید از طریق مزایده صورت گیرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۴۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری بسیج قزوین، فرج الله فصیحی رامندی، رییس کمیسیون مالی اقتصادی شورا در جلسه مجازی پارلمان محلی قزوین، گفت: کلیه زمینهای شهرداری که قرار است واگذار شود، باید از طریق مزایده باشد.

وی در بخش دیگری در خصوص لوایح مالی _ اقتصادی گفت: لایحه شهرداری در خصوص افزایش ميزان تهاتر اراضي (غیر نقدی) از ۶۰ به ۸۰ درصد و كاهش نقدينگي از ٤٠ به ٢٠درصد در ازاي پرداخت حق الزحمه پيمانكاران پروژه هاي شاخص درکمیسیون بررسی و با سه شرط از جمله واگذاری زمین از طریق مزایده، هرینه کرد در پروژه کمربندی آیت اله باریک بین و انجام تهاتر در بازه زمانی ۶ ماهه به تصویب رسید.

این عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در ادامه درخصوص بررسی حسابرسی سال ۹۸ شهرداری قزوین در کمیسیون مالی_ اقتصادی گفت: گزارش حسابرسی سازمان های تاکسیرانی، پارکها و فضای سبز، مدیریت آرامستانها، فناوری اطلاعات، زیباسازی ، آتش نشانی، ساماندهی مشاغل، اتوبوسرانی و مرکز علمی_ کاربردی مورد بررسی و در وضعیت مطلوب قرار گرفت.

وی گفت : در آستانه بستن حسابها و گزارش مالی به حسابرس هستیم و پیشنهاد می شود تا فعلا جابجایی در پرسنل و مدیران این حوزه صورت نگیرد تا حسابهای مالی بسته شود.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها