با حضور جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تلاش بیشتری در خصوص احیای پایگاه های مقاومت داشته باشند

سراوان- جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت:باید تلاش کنیم با تعمیق باورهای فرهنگ بسیجی در میان خودمان،ارزش هایی همچون کار جهادی،ایثار و خدمت صادقانه به مردم را بیش از پیش در حوزه و پایگاه ها نهادینه کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۴۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت سال جدید و عید سعید فطر جانشین فرمانده سپاه سلمان و مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه سلمان از حوزه مقاومت بسیج شهید حسین بر و پایگاه مقاومت شهید امینی شهر گشت بازدید کرد.

در این بازدید سردار پرویز آبسالان، جانشین سپاه سلمان ضمن تبریک عید سعید فطر و خسته نباشید به فرمانده و اعضای شوراهای حوزه مقاومت شهید حسین بر و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات شهر گشت که با تلاش و از خود گذشتگی در پیشبرد آرمانهای انقلاب اسلامی و برنامه های ابلاغی بسیج می کوشند، گفت: باید ما و شما بسیجیان تلاش کنیم با تعمیق باورهای فرهنگ بسیجی در میان خودمان،ارزش هایی همچون کار جهادی،ایثار و خدمت صادقانه به مردم را بیش از پیش در حوزه و پایگاه ها نهادینه کنیم.

وی افزود: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تلاش بیشتری در خصوص احیای پایگاه های مقاومت داشته باشند.

در ادامه بازدید از پایگاه مقاومت بسیج شهید امینی،  حسین بر فرمانده پایگاه، ضمن خوشامدگویی به بازدید کنندگان و تبریک عید سعید فطر،با ارائه گزارشی به بیان اقدامات و فعالیت‌های این پایگاه مقاومت بسیج در مناسبات و عرصه های مختلف پرداخت.

وی گفت:رویکرد پایگاه مقاومت بسیج شهید امینی،حوزه شهید حسین بر در جذب نیروی بسیجی بر اساس «جذب حداکثری» مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید امینی شهر گشت برگزاری حلقه های صالحین،نشست های فرهنگی تربیتی،مسابقات فرهنگی،مراسم قرائت قرآن،نکوداشت ایام الله انقلاب اسلامی ومحفل خاطره گویی و سر کشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بصورت فصلی،برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی و راهیان نور و تجلیل از بسیجیان نمونه و فعال در هر سال را از جمله برنامه‌های فر هنگی پایگاه مقاومت بسیج شهید امینی شهر گشت نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار