زاهدان-سردار شفاهی فرماندهی سپاه سلمان استان به همراه فرمانده و جمعی از مسئولان ناحیه ویژه سپاه زاهدان با بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت کربلا زاهدان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۵۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از تلاش‌های انجام شده توسط بسیجیان اشاره کرد: شما بسیجیان گمنام با توجه به مشکلات و تنگنا‌های موجود توانستید در خدمتگزاری به مردم از بقیه پیشی گرفته و می‌گیرید؛ لذا بر خود لازم می‌دانم بابت گزارش‌های خوب شما عزیزان در عرصه‌های مختلف و حفظ امنیت مردم نهایت تقدیر و تشکر را بنمایم.

فرمانده سپاه سلمان گفت: اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب و بعد از آن تاتیر بر روی تأمل و تکامل انسان‌ها و سوق دادن به جهت تأمل و تکامل و مرحله بعد انسان سازی و ایجاد جامعه اسلامی و نظام اسلامی بوده و هست.

این مسئول بیان کرد: ما افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم، بسیجیان هیچگاه حتی در محاصره و جنگ‌های نظامی و اقتصادی درخصوص مصالح مردم بی تفاوت نبوده و نیستند، چرا که اگر بی تفاوت بودند این نبود، از مسائل مهم فعلی کشور سلامت و فراگیری ویروس منحوس کرونا بوده و هست، دیدید که با وجود ترس و وحشت در جامعه بسیجیان بودند که خط شکنی کردند و با حضور در جمع مدافعان سلامت، اقدام به ضدعفونی شهر‌ها و روستا‌ها نمودند، کمک حال جامعه پرستاریی شدن که داشت توان خود را از دست می‌داد، بسیجیان خط شکنی کردن و کمک حال جامعه غسال رفتن و اموات مسلمین که در انتظار کفن و دفن بودند را با رعایت حرمت و احترام کفن و دفن کردند.

این مسئول ادامه داد: بسیجیان بودند که دست شان را جهت کمک و مشارکت بسوی خیرین دراز کردند و رزمایش مواسات راه اندازی کردن و به آسیب دیده گان از ویروس کرونا و نیازمندان و آبرومندان بسته‌های معیشتی و حمایتی رساندند تا بخشی از مشکلات مردم مرتفع نمایند. بسیج یک سیستم اداری غیر قابل انعطاف نیست، سیستم منعطفی است که به همت حضرت امام دور هم جمع شدند و باعث افتخار ماست که در خدمت مردم هستیم.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان گفت: سردار شفاهی فرماندهی سپاه سلمان استان به همراه فرمانده و جمعی از مسئولان ناحیه ویژه سپاه زاهدان با بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت کربلا زاهدان دیدار و گفتگو کردند.

سرگرد پاسدار احمد شاهرودی افزود: بمنظور دیدار، گفتگو، تبادل نظر و آشنایی با فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، امنیتی و.. حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان به همراه فرمانده ناحیه ویژه سپاه زاهدان و برخی از همکارانش در حوزه مقاومت کربلا حضور یافتند.

این مقام مسئول گفت: در جلسه مذکور که جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها مقاومت بسیج و اعضای شورای حوزه حضور داشتند که ابتدا فرمانده حوزه گزارش کاملی از وضعیت حوزه سرزمینی و برنامه‌های اجرا شده ارائه کردند و در ادامه هر یک از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت به ارائه گزارش ازبرنامه‌ها و مشکلات و موانع پیش رو نمودند.


انتهای پیام /

ارسال نظرات