مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

کاندیدای منتخب باید مدیریت را اصلاح و نارضایتی مردم را رفع کند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه گفت: کاندیدای منتخب باید مدیریت کشور را اصلاح کرده و نارضایتی های ناشی از مشکلات معیشتی و فرهنگی مردم را رفع کند.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۶۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در نشست بصیرتی بسیجیان حوزه شهید بهشتی با اشاره به معیارهایی از معیارهای مطرح شده از سوی رهبری برای داشتن انتخاب اصلح در انتخابات، انقلابی گری توام با ایمان و تلاش جهادی را مهمترین این شاخصه ها عنوان کرد.

وی افزود: فرد منتخب باید بکوشد تا با مبارزه با مسببین نارضایتی و مفسدان اقتصادی در کشور با تغییر ساختار مدیریتی و انتصاب مدیرانی کارآمد، ولایی و انقلابی مانع از تضعیف روحیه مردم توسط دشمنان انقلاب شده و امید را در جامعه جاری و ساری کند.

حجت الاسلام مهدی نیا با تاکید بر لزوم آگاه سازی مردم نسبت به حلیه های دشمنان، دعوت چهره به چهره و بصیرت دهی برای انتخابی صحیح، اظهار داشت: نباید بگذاریم چالش مدیریتی و نارضایتی باعث حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای شود چرا که سرنوشت مردم با انجام انتخاباتی باشکوه و انتخابی درست، مسیر روشنی را طی خواهد کرد.

وی تقویت اعتقاد و تقوا را عامل بالا رفتن بینش اسلامی، دوری از فساد و رانت دانسته و بر انتخاب افراد متدین و متقی و در عین حال کارآمد و شایسته تاکید کرد. نشست بصیرت افزایی و آگاهی بخشی با هدف تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی در بین ارکان حوزه شهید بهشتی سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار