مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: ۷۳۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی، بیمه سلامت، پزشک خانواده، حمایت از معلولان، مستمری بگیران، بهزیستی و وزارت ارشاد پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۷۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، امید حاجتی با اشاره به پرداخت منابع ناشی از هدفمندسازی یارانه‌های برای کمک به بخش‌های مختلف، اظهارداشت: ۷۳۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی، بیمه سلامت، پزشک خانواده، حمایت از معلولین، مستمری بگیران، بهزیستی و وزارت ارشاد پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمند یارانه‌ها به جزئیات تامین اعتبار این بخش‌ها پرداخت و یادآور شد: ۸۰ میلیارد ریال بابت ارتقای شاخص‌های توسعه فرهنگی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز بابت مستمری و خدمات حمایتی مستمری بگیران و مدد جویان مبلغ ۵۳۳ میلیارد ریال در ماه جاری پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها افزود: در موضوع حمایت از معلولین تحت پوشش سازمان بهزیستی ۱۴۰۰ میلیارد ریال به حساب سازمان بهزیستی کشور و همچنین مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال بابت پوشش سایر خدمات حمایتی سازمان بهزیستی پرداخت شد. به شرط تحقق منابع این کمک‌ها درماه‌های آتی نیز صورت خواهد گرفت.

حاجتی با اعلام واریز مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال به بیمه سلامت و مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به وزارت بهداشت و درمان گفت: این اعتبار در راستای اجرای برنامه پزشک خانواده و در جهت سلامتی هموطنان عزیز انجام شد.

وی با اشاره به خرید نهاده‌ها و عوامل تولید تصریح کرد: برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله زعفران از محل منابع نقدی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال پرداختی انجام شد.

مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها همچنین از پرداخت مبلغ ۲۰۹۰ میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح بابت کمک به مستمری رزمندگان معسر خبر داد.
ارسال نظرات