خبرهای داغ:
بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: جنایات صهیونیست نشان از عمق قساوت و جهل آنها است.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۱۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

جنایات صهیونیست نشان از عمق قساوت و جهل آنهاستفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به جنایات ظالمانه صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی و داعش در افغانستان اظهار داشت: جنایات ظالمانه صهیونیست این را به جهانیان ثابت کرد که این مدعیان به ظاهر دیندار نه دین خدا درک کرده‌اند و نه بویی از انسانیت برده‌اند.

وی با انزجار از این جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی و شهادت مردم بی‌گناه غزه و شهادت دانش‌آموزان مدرسه سیدالشهدا(ع) افغانستان به وظیفه خطیر نهادهای بین‌المللی و عالمان دینی تاکید کرد تا ضمن محکومیت این جنایات، اجازه ندهند دشمن بیش از این با قربانی کردن انسان‌های بی‌گناه برای رسیدن به مقاصد شوم خود این جنایات را ادامه دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: نباید این ملت‌های بی‌پناه و مظلوم را در این شرایط سخت تنها گذاشت و نباید اجازه دهند نقشه شومی را که بدخواهان برای منطقه ترسیم کرده‌اند اجرا شود چراکه این عمل برخلاف حقوق بشر است و باید محکوم شود.

وی با بیان اینکه جنایات صهیونیست نشان از عمق قساوت و جهل آنها است، خاطرنشان کرد: این بر هر مسلمانی عیان است که با اعتقاد به وعده الهی که حق پیروز است و مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین، ظالمان و جنایتکاران به زودی نابود خواهند شد و پیروزی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات