خبرهای داغ:
زمانبدی مرحله استانی مسابقات قرآن دانش آموزی خوزستان اعلام شد .
کد خبر: ۹۳۴۲۹۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، رئیس اداره قرآن نماز و عترت دانش آموزی خوزستان گفت : مرحله نهایی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی خوزستان در روز‌های سوم و چهارم تیرماه به صورت مجازی برگزار می شود .

علی بلاسم افزود : ۷۴ برگزیده این مرحله به مسابقات کشوری که پایان تیرماه برگزار می‌شود راه می‌یابند.

وی گفت : مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی استان خوزستان به صورت مجازی به پایان رسید و ۴۳۳ نفر دختر و پسر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

رئیس اداره قرآن نماز و عترت دانش آموزی خوزستان ادامه داد: در این دوره از مسابقات ارتباط با قاری به صورت صوتی و تصویری به پنج روش خواهد بود و فاصله دوربین و قاری نباید بیشتر یک و متر و ۵۰ سانت باشد.

بلاسم با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در خوزستان ۴۳ داور حضور داشتند و برای مرحله نهایی ۵۰ داور در دو بخش آقایان و بانوان حضور خواهند داشت ابراز کرد: با توجه به فصل امتحانات سعی شده هفته‌ای یک جلسه کارگاه آموزشی برای نفرات راه یافته به بخش نهایی برگزار شود، اما بلافاصله پس از پایان امتحانات این کارگاه‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شوند.

وی در پایان یاد آور شد: این مسابقات شامل رشته‌های حفظ قرآن کریم، ترتیل، تواشیح، اذان، مداحی، تفسیر قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها