مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر با اشاره به نقش مردم در اقتدار انقلاب اسلامی، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان می شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی نیروهای مسلح در شهرستان لردگان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این نشست با اشاره به نقش مردم در اقتدار انقلاب اسلامی، گفت: مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران مردم هستند که همیشه در صحنه های مختلف مثل راهپیمایی ها ، انتخابات و میدان های دفاع از نظام حضور پر قدرتی دارند و میانگین حضور آنها باعث شد که دشمن پی به قدرت واقعی نظام ببرد و به همین دلیل در طول سالیان گذشته به دنیال جدایی مردم از انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول افزود: در مقابل حمایت مردم از انقلاب اسلامی ، احترام به افکار عمومی برای اداره کشور توسط نظام اسلامی برنامه ریزی شد تا مردم بتوانند در امورات انقلابی که تا آخرین نفس از آن دفاع می کنند شرکت نمایند.

وی بااشاره به اهمیت انتخابات خردادماه 1400، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف انقلابیون و نخبگان انقلاب این است که بتوانند حضور مردم در انتخابات را هدفمند سازند، که مردم بتوانند با آگاهی بالا و شناخت بهتری این حضور خود را قدرتمندتر سازند و ثمره این حضور برای آبادانی کشور و یاس دشمنان بیشتر به چشم آید.

حسینی صدر با اشاره به دید بلند و رصدگری رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: با وجود اتفاقات شکل گرفته در سرزمین های اشغالی و فعالیت های نیروهای مقاومت علیه رژیم کودک کش صهیونیستی و تغییر معادلات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، جمله رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به ذهن تداعی می شود و اینک صدای شکستن استخوان های اسرائیل به گوش می رسد.

وی ادامه داد: مواضع جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است و یکی از افرادی که در این زمینه بسیار فعال بودند و از خودگذشتگی زیادی نشان دادند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که با هماهنگ کردن جبهه مقاومت توانست در مقابل دشمنان اصلی نظام ، اسلام و بشریت ایستادگی کند و به درجه ای برسد که مراسم تشیع پیکر این شهید عزیز را با تشیع بنیانگذار انقلاب اسلامی مقایسه می کنند.

ارسال نظرات