جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

سپاه، از جنس مردم و پاسدار ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی از جنس مردم و نگهبان و پاسدار ارزش ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۰۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،سرهنگ پاسدار "قدرت اله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در دیدارهای جداگانه با امام جمعه شهرستان های سیروان و چرداول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی از جنس مردم و نگهبان و پاسدار ارزش ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب و نظام اسلامی است.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار کرد:پیوند دو نهاد بزرگ روحانیت و سپاه پاسداران ماندگاری انقلاب را به معنای واقعی حفظ می کند.

وی افزود:سپاه در کنار نیروهای بهداشت و درمان که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، سایر اقدامات محرومیت زدایی و عمرانی و خدمات رسانی به مردم را نیز در دستور کار خود قرار داده است‌.

امام جمعه سیروان نیز گفت: سپاه علاوه بر بعد نظامی و دفاعی در زمینه سازندگی، محرومیت زدایی نیز ورود کرده و با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج توانسته نقش موثری در این حوزه‌ها داشته باشد.

امام جمعه چرداول نیز گفت: کارنامه پر افتخار سپاه در عرصه‏‌های مختلف در طول سالیان متمادی انقلاب اسلامی ایران، امیدهای فراوانی را برای مردم و مسئولان نظام و همه آزادی خواهان در سراسر جهان ایجاد کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار