مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: اگرچه امروز شاهد کشتار در مناطق مسلمان نشین فلسطین هستیم اما خرسندیم که قدرت های پوشالی در سرزمین های اشغالی لانه موش هم پیدا نمی کنند.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۷۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در جمع طلاب استان گفت: پس از پیامبر اسلام، مسیر حکومت به دو مسیر تبدیل شد؛ یکی مسیر غدیر که امیرالمومنین به عنوان جانشین پس از پیامبر و امام اول تعیین شد و دیگری مسیر سقیفه بود که منجر به حکومت خلفا شد.

امروز قدرت های پوشالی در سرزمین های اشغالی لانه موش هم پیدا نمی کنند

وی با اشاره به اینکه طبیعتا از همان زمان مهمترین کسانی که در این کار نقش داشتند، یهودی ها بودند، افزود: برخی افراد در کتاب هایی مدعی شدند که بعضی از بزرگان آن زمان یهودی بودند، بنده اگرچه در یهودی بودنشان اصراری ندارم و دلایل دیگران را محترم می شمارم اما در نفوذپذیری و تاثیرپذیری از یهودیان تردیدی نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد: تصمیمات گرفته شده در آن زمان تحت تاثیر یهودیانی بود که دور خلفا جمع شده بودند و انحراف اصلی از صدر اسلام نیز توسط همین یهودی ها آغاز شد که تقریبا اسلامی غیرواقعی را به مردم معرفی کردند که تا پیش از جمهوری اسلامی به عنوان دین مبین مسلمانی ما و نهضت پیامبر برقرار بود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مطرح کرد: حتی بین مردم حتی یاس و ناامیدی نسبت به وعده های الهی با وجود آمده بود و در بسیاری مواقع نسبت به قرآن کریم تردید ایجاد شده بود. نگاهی شبیه به داستان و رمان به قران کریم در بسیاری از مردم مسلمان شکل گرفته بود زیرا از اسلام واقعی آگاهی نداشتند.

وی اضافه کرد: همین ها مقدماتی را فراهم کردند که براساس بافته های ذهنی خام خود بیش از 70 سال پیش با تشکیل حکومت جعلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین مقدمات حکومت جهانی که به انحراف به مردم معرفی کرده بودند را فراهم کنند تا جایی که ادعای نیل تا فرات در پرچم اسرائیل گویا و شفاف است و خط آبی روی آن به این معناست که ما باید این سرزمین را تصرف کنیم و حکومت جهانی را تشکیل دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی عنوان کرد: در این راستا علمای بزرگ برای حفظ اسلام ناب محمدی (ص) تلاش بسیاری کردند و خون دل ها خوردند تا این اسلام به عصر ما منتقل شد و در این دوران با پرچم داری علمای بزرگ و در راس آن ها امام راحل، این نهضت بر مبنای اسلام ناب شکل گرفت و حکومت جمهوری اسلامی در امتداد غدیر به وجود آمد و تمام بافته های ذهنی صهیونیسم جهانی را پنبه کرد.

وی اذعان کرد: این رژیم تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با فراهم کردن زیرساخت هایی در منطقه حکومت جمهوری اسلامی را حذف کند و این امر از جنگ تحمیلی نیز آغاز شد اما در طول دوران دفاع مقدس شگفتی هایی خلق شد که تمام تحلیلگران دنیا را مات و مبهوت کرد. دانشگاه های معتبر نظامی دنیا مشغول رمزگشایی از جعبه سیاه عملیات های دفاع مقدس هستند اما هنوز به نتیجه درستی دست نیافتند زیرا سیستم عامل آن ها قادر به درک و فهم این امداد و نصرت الهی نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد: در گام های بعدی جنگ های متعددی از جمله جنگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... را به مردم تحمیل کردند اما باز هم به نتیجه نرسیدند. تا سرگرم جمهوری اسلامی بودند مشاهده کردند که حزب الله لبنان یکی از شاخه های درخت تنومند جمهوری اسلامی قد برافراشته و در مقابل اسرائیلی ها ایستاده است و اسرائیل متوجه شد در جنگ با جبهه مقاومت دوام نمی آورد و شکست می خورد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی با اشاره به توانمندی های جمهوری اسلامی در ساخت تسلیحات نظامی گفت: امروز جنگ داخلی در اسرائیل آغاز و این جنگ به معضلی برای آن ها تبدیل شده است. اعجوزه خبیثه وزیر خارجه وقت آمریکا می گفت: این حوادثی که با ایجاد داعش و درگیری در کشورهای اسلامی آغاز شده درد زایمان متولد شدن خاورمیانه جدید است که این خاورمیانه جدید، تجزیه کشورهای مسلمان محور مقاومت بود.

وی با تأکید بر اینکه مردان میدانی همچون سردار سلیمانی نه تنها اجازه تجزیه کشورهای مسلمان را ندادند بلکه ترکیبی اتفاق افتاد و تمام کشورها به هم متصل شدند، افزود: جبهه مقاومت توانست در مقابل زیاده خواهی های صهیونیست و استکبار جهانی ایستادگی کند که در این راستا بسیار هزینه شد، سرداران بزرگی از دست رفتند و خون های زیادی ریخته شد اما امروز می بینیم که در مدارس کشور همسایه ما بمب گذاری می کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد: این قدرت های پوشالی که با مدارس و دانش آموزان می جنگند، ضربات و آسیب های بزرگی را از پدران این بچه ها متحمل شده اند؛ ما از این جهت خوشحالیم که این اتفاق نشانه افول استکبار جهانی است. اگرچه امروز شاهد کشتار در مناطق مسلمان نشین فلسطین هستیم اما خرسندیم که تلفات زیادی دادند و امروز در سرزمین های اشغالی لانه موش هم پیدا نمی کنند.

وی اذعان کرد: امروز در داخل کشور شاهدیم شغال هایی که ادای شیر در می آورند، یکبار دیگر به دنبال ترور مرد میدان هستند زیرا آن ها را علت شکست ها و ناکامی ها می دانند در حالی که اگر مرد میدان نبود امروز به سلاح های جدید و بروزی دست نیافته بودیم و هر روز نوآوری ها و شگفتی هایی بروز نمی یافت. اسرائیلی ها فکر می کردند با کشیدن پنج دیوار و پنج حلقه به دور خود امینت و آسایش دارند اما امروز دیوار معنی ندارد و موشک ها پس از رونمایی، از آسمان بر سر آن ها فرود می آید.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی با اشاره به اینکه افتخار می کنیم که امروز به این توانمندی رسیدیم که موجب شده اسرائیلی ها زندانی بزرگ را برای خود درست کنند، خاطرنشان کرد: انقلاب ما با همین مردان میدان به سرتاسر عالم سرایت کرده و امروز تمام جنبش ها برگرفته از تفکر انقلابی جبهه انقلاب هستند و انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده است. امروز جبهه مقاومت به موشک های نقطه زن و پهپادهای فوق پیشرفته ای دست یافته اما در زمینه تامین مایحتاج ضروری با مشکلاتی مواجه هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به نفوذ نفوذی ها و جلوگیری از ادامه پخش گاندوها با فشارهای وارد شده مطرح کرد: با سرنگونی برخی از نفوذی ها از عرصه قدرت مردم خواهند دید که چه خیانت های بزرگی به این مملکت شده و خائنین چه کسانی هستند. امروز عده ای دم از امامین انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی می زنند اما زمانی که می بینند امام حاضر مسیر امام راحل را در پیش گرفته و نمی توانند شرایط را تغییر دهند شروع به تحریف امام می کنند.

وی برخی تفکرها را حاصل کوچه گردی های آمریکا و انگلیس دانست و اذعان کرد: ما با جریان غرب گرا نمی توانیم به اهداف انقلاب برسیم. اگر کار به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد اهداف پیش رو محقق نخواهد شد. با وقاحت تمام در مصاحبه می گفتند: همانطور که برای تیم های ورزشی، مربی از خارج می آوریم، چند مدیر نیز باید از آنجا بکارگیری کنیم. این حرف عجیب و گستاخی است. با وجود توانایی ها و شگفتنی های خلق شده در کشور می گویند نمی توانیم در صورتی که شعار امام ما می توانیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی با تأکید بر اینکه شیطان بزرگ نباید تعیین کننده باشد، گفت: امام حاضر می فرمایند: نگاه باید به داخل باشه نه به خارج از کشور. پیرترین کابینه نمی تواند کاری برای جوانان انجام شود. فضای آموزشی چنان آلوده و مسموم و سیستم آموزشی دچار مشکل شده که فقط افراد خاص می توانند از آن عبور کنند. امروز با نگاه به غرب و با اجرای سندهایی مانند 2030 برای دشمنان سوال پیش می آید که چرا جمهوری اسلامی اقدامی برای این مردم مظلوم نمی کند؟

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بر ضرورت آگاه سازی مردم تأکید کرد و بیان داشت: کشورهای بیگانه و دشمنان همیشه یا مردم را از حضور پای صندوق های رای دلسرد می کنند و یا سفارش می کنند که به کاندیدای خاص رای داده شود و این گونه تبلیغ می کنند. اما حضرت آقا با صراحت فرمودند: به لیست انگلیس رای ندهید. اما در این دوره با بزرگنمایی بی مسئولیتی های مدعیان مسئولیت و بی تدبیری های مدعیان تدبیر در کشور، مردم فقیر و مستضعف را از رای دادن دلسرد می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز عنوان کرد: اکنون به فکر کاندیدای اجاره ای افتاده اند و می گویند: ما خود کاندیدا نداریم و به بن بست رسیده ایم بنابراین به سراغ کاندیدایی می رویم که اجاره ای است و او را مصادره می کنیم. در این راستا مسئولیت اصلی بر عهده علمای بصیر است که از طریق همین منبرهای مبارک و نورانی مردم را آگاه گنند. نباید به دلیل برخی اتفاقات و شرایط، از مشارکت در انتخابات ناامید شویم بلکه باید با آگاهی بیشتر انتخاب کنیم.

وی افزود: در استان البرز نگرانی های ما کمی بیشتر از استان های دیگر است که این امر نیاز به تلاش و فعالیت بیشتری دارد زیرا هم حضور حداکثری در البرز با سایر استان ها فاصله دارد و هم ممکن است نیروهای انقلابی پراکنده باشند و نتوانند به جمع بندی لازم برسند. همصدایی می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب های جدی در این زمینه جلوگیری کند و حکومت به دست انسان اهل و محرم بیفتد. امید است این بصیرت بخشی با قوت و قدرت انجام شود تا بتوانیم عقب ماندگی های جمهوری اسلامی از انقلاب اسلامی را جبران کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات