خبرهای داغ:
تبریز- مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا خدمات رسانی و دستگیری از نیازمندان و زودن محرومیت را از مهم ترین اهداف این قرارگاه برشمرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۰۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری در همایش فصلی هم اندیشی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا جامعه هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی  را دهستان های محروم استان خواند.
وی با بیان اینکه جامعه هدف بسیج سازندگی عمومی و متفاوت از قرارگاه پیشرفت و آبادانی است، اظهارداشت: هدف هر دو مجموعه خدمات رسانی است بنابراین باید از ظرفیت و توان هر دو در خدمات رسانی و محرومیت زدایی استفاده کرد.

نباید بگذاریم آرمان قدس فراموش شود
اسکندری در بخش دیگر سخنان خود  با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها در غزه، گفت؛ آرمان قدس و حمایت از فلسطین وظیفه همگانی است و نباید بگذاریم این آرمان فراموش شود.
وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسأله قدس یکی از مولفه های وحدت آفرین بوده است و نباید نیروهای انقلاب و روحانیون بگذارند این ارزش کمرنگ شود.
اسکندری خطاب به روحانیون تاکید کرد: در بین مردم آرمان قدس را فریاد کنید و نگذارید فراموش شود که روزانه بسیاری از مردم بی دفاع به شهادت می رسند.
وی ادامه داد: مردم ایران نباید به این موضوع بی تفاوت باشند که قطعا حرکت آن ها در منطقه تاثیرگذار و تعیین کننده است وگرنه از مجامع بین الملل انتظار نمی رود.

انتخابات مانور سیاسی و آوردگاه اصلی مردم

مسیول بسیج سازندگی سپاه عاشورا در ادامه به موضوع انتخابات هم اشاره و بیان کرد: انتخابات مانور سیاسی مردم ایران و آوردگاه اصلی مردم در عرصه بین المللی است.
اسکندری وظیفه سپاه و بسیج را در این خصوص تبیین و روشنگری خواند و افزود: تلاش دشمن کمرنگ کردن انتخابات با ایجاد شبهات مختلف است و وظیفه سپاه و بسیج در این خصوص تبیین  اهمیت موضوع است.
وی دعوت مردم به حضور در انتخابات را مهم عنوان و اظهار کرد: مردم میدان دار اصلی انقلاب هستند و تاکنون در همه برهه ها نقش خود را نشان دادند که نمونه عینی آن در نهضت کمک های مومنانه را شاهد هستیم.

کمک های مومنانه دستاورد مهم مردمی
اسکندری به رزمایش کمک های مومنانه مردم نیز در ادامه این کارگاه پرداخت و گفت: باید این فرصت و ظرفیت را قدر دانست چراکه مردم ولی نعمتان ما هستند.
وی با بیان اینکه خادم ملت هستیم، اخلاص را مهم ترین مسأله در خدمت رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: اخلاص انسان را به اوج می رساند ویژگی که سردار سلیمانی با آن محبوب دل ها شد.
اسکندری ایجاد همدلی و موسسات را مهم ترین ارزش در بحث کمک های مومنانه خواند و ارزش آن را ارزشمندتر از ارزش ریالی کمک ها خواند.
وی نقش جهادگران را در این خصوص ارزشمند عنوان و بیان کرد: در همه صحنه های مهار کرونا چه در تهیه بسته و چه در طرح سردار سلیمانی نمی توان نقش جهادگران را نادیده گرفت و روحانیون جهادی نیز از آن مستثنی نبودند.

ارسال نظرات