خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

جنایات اخیر چهره سیاه صهیونیست‌ها و غربی‌ها را به دنیا نشان داد

نهاوند-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: جنایات اخیر صهیونیست‌ها در فلسطین، چهره سیاه صهیونیست‌ها و غربی‌ها را به دنیا نشان داد و در حقیقت حقوق بشر آمریکایی را به جهانیان معرفی کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۲۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

جنایات اخیر چهره سیاه صهیونیست‌ها و غربی‌ها را به دنیا نشان دادبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مصطفی رستمی در نشست بصیرتی سیاسی حوزه شهید سلگی شهر فیروزان با اشاره به جنایات دشمنان اسلام در افغانستان و فلسطین اظهار داشت: فاجعه افغانستان از سوی استکبار در مدرسه دخترانه و به شهادت رساندن بیش از ۹۰ دختر نوجوان، خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد که برای همه آن‌ها از درگاه خداوند متعال، صبر مسئلت می‌کنیم.

وی با محکوم کردن این حرکت‌های پلید تاکید کرد: این حرکت‌ها، علیه اسلام انجام می‌شود و امیدواریم که خداوند متعال انتقام خون مظلومان را از دشمنان خونخوار بگیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها تصریح کرد: حرکات اخیر صهیونیست‌ها در فلسطین، چهره سیاه صهیونیست‌ها و غربی‌ها را به دنیا نشان داد و در حقیقت حقوق بشر آمریکایی را به جهانیان معرفی کرد.

وی تاکید کرد: در عین حال به یاری خداوند متعال مردم فلسطین و مسلمانان جهان به برکت حضور افرادی، همچون سردار «حاج قاسم سلیمانی» در برابر کفار، توانمند و بیدار شدند تا جایی که به برکت خون شهدا، امروز به جای سنگ می‌توانند به خوبی از خودشان دفاع کنند.

رستمی افزود: حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای موجب عظمت بیشتر نظام جمهوری اسلامی می‌شود، انتخابات آبروی نظام است و باعث تقویت نظام خواهد شد، بنابران همه وظیفه داریم در انتخابات حضور پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و تحریم ها، امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدر تبدیل شده و یکی از جلوه‌های نمایش این عظمت و اقتدار همین حضور در انتخابات است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان گفت: در انتخابات دو موضوع بسیار مهم است، یکی اینکه همه واجدین شرایط پای صندوق‌ها حاضر شوند و رأی دهند و دیگر اینکه افراد اصلح را انتخاب کنیم.

جنایات اخیر چهره سیاه صهیونیست‌ها و غربی‌ها را به دنیا نشان داد

انتهای پیام/

ارسال نظرات