خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی سپاه عاشورا گفت: کفتمان امام و انقلاب اسلامی تاکنون پیروز میادین بوده و در انتخابات خرداد نیز خواهد درخشید.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۲۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اجمد پورخردمند در نشست روشنگری خانواده پایوران سپاه کلیبر اظهار داشت: دشمنان انقلاب با دسیسه های مختلف گفتند انقلاب جشن چهل سالگی خو د را نخواهد دید اما با قدرت خداوند و هدایت های هوشمندانه رهبری و حمایت بی نظیر مردم انقلاب چهل و دو ساله شد و در مقابل استکبار جهانی مثل کوه ایستاد.

وی اضافه کرد: عظمت و اقتدار نظام اسلامی در جهان درخشیده و بر جان دشمنان قسم خورده لرزه انداخته با اینکه مشکلات اقتصادی کشور و سختی در معیشت مردم در داخل برای انتخابات گسترده سردی ایجاد کرده ولی به همین دلیل مردم به صحنه آمده و باردیگر رعب و حشت بر دل دشمنان خوا هند انداخت .

 پور خردمند  افزود: مردم انقلابی و فهیم ایران می دانند که هیچ راهی به اندازه انتخا بات آگاهانه و گسترده راه حل مشکلات و گرفتاری ها نمی  باشد  و برای برون رفت از مشکلات اقتصادی  مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی باید به پای صندوق های رای رفته و بر فرد در تراز انقلاب رای داد.

وی  خاطر نشان کرد: عده ای از افراد به ظاهر میهن دوست ولی متمایل به سیاست های غرب و آمریکا می خواهند  انتخابات در ایران به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره زده و سیاست غلط و استکباری آن کشور را منجی اعلام کرده و کاندیدای با همان فکر را برای رای گرفتن از مردم آماده کنند در حالیکه این مردم بارها  امتحان داده و سرافراز بیرون آمده است و قطعا در این عرصه نیز سر بلند خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها