رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد:

ثبت نام بیش از 220 متقاضی برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در یزد

حجت الاسلام میرجلیلی با اشاره به ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان یزد اظهار داشت: ثبت نام ازمتقاضیان همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۹۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام محمود میرجلیلی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد، با اشاره به ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان یزد اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۳ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده اند، تصریح کرد: در این راستا تاکنون شهرستان یزد با ۱۱۳ نفر بیشترین متقاضی حضور در این مسابقات را داشته است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه شهرستان‌های میبد با ۲۶ متقاضی، ابرکوه با ۲۶ متقاضی، مهریز با ۱۷ متقاضی، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ صورت گرفته تبلیغات برگزاری این مسابقات در فضای مجازی، مؤسسات قرآنی و مراکز قرآنی و امامزادگان انجام شده است، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا ۱۳ خرداد ماه با مراجعه به سایت www.quraniran.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات اقدام کنند.

میرجلیلی اضافه کرد: پیش بینی ما برای ثبت نام حداقل ۵۰۰ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن کریم است.
ارسال نظرات