فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با تقدیر از امدادگران هلال احمر، گفت: نفس کار داوطلبانه قابل ستایش و دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی فراوان است.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۹۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با حضور در پایگاه جاده ای امداد و نجات هلال احمر از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان جوان و با اخلاق جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ كه در طول سال بی منت و داوطلبانه به ارائه خدمات به حادثه دیدگان پرداخته اند تقدیر و تشكر کرد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، افزود: جمعیت هلال احمر در مواردی همچون امداد و نجات حادثه دیدگان و حضور سریع و به موقع در تمامی حوادث در راستای کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی نقشی اساسی دارد .

وی همچنین در ادامه به اثرات این اعمال در زندگی اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی به خلق، دارای اثرات دنیوی و اخروی برای انسان هاست و مطابق آیات و روایات اگر کسی داوطلبانه به مردم خدمت کند خداوند در دنیا مشکلاتش را حل خواهد کرد و در آخرت نیز اجر اخروی و شفاعت اهل بیت شامل حالش خواهد شد.

فرماند ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ گفت: اخلاص در عمل و خدمت رسانی به مردم مهمترین شرط پذیرفته شدن این خدمات است و جوانان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر باید اعمال خود را خالصانه و برای رضای خدا انجام دهند تا اجر معنوی این اعمال در دنیا و آخر نصیب شان شود.

 

ارسال نظرات