فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

جهاد امروز حضور در پای صندوق‌های رای است

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد با بیان اینکه خداوند جهاد را واجب کرده است، گفت: جهاد امروز حضور در پای صندوق‌های رای است.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۵۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع بسیجیان خواهر حوزه یک حضرت فاطمه(س) ضمن تشریح وضع جامعه خاطر نشان کرد: کلیه بسیجیان باید همانند دوران جنگ قرارگاهی تشکیل بدهند و تا زمان انتخابات هر لحظه باید آماده باش باشند.

وی عنوان کرد: ما همه باید با تمام توان تلاش کنیم و در میدان باشیم. کل بسیجیان را تقسیم کنیم و هر نفر از اعضای شورا را موظف به توجیه چهره به چهره آنان کنید.

فرمانده سپاه ناحیه عمار در ادامه گفت:  قطعا مشارکت باید بالای ۷۰ درصد باشد. ما در جنگ روانی قرار گرفتیم که دائم باید با برنامه ریزی به دشمن تک زد که دشمن فرصت حمله و مسموم کردن فضا را نداشته باشد.

وی همچنین افزد: در زمان جنگ استراحت نداریم. قدرت بسیج کنندگی بسیج باید اینجا مشخص شود و جهاد امروز توجیه چهره به چهره افراد برای شرکت در انتخابات است.

فرمانده سپاه ناحیه عمار تاکی کرد: برای هر مسجد قرارگاه تشکیل دهید و با قرار دادن نام شهید بر این قرارگاه از برکات معنوی این کار بهره ببرید. کانال بصیرتی در روبیکا ایجاد کنید و مطالب بصیرتی را بازنشر دهید.

وی تصریح کرد: فرهنگ جهادی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند. ما باید از تاریخ عبرت بگیریم و  ولی فقیه را تنها نگذاریم. جامعه امروز همچون فرزندی است که راه خلاف رفته است، پس او را نباید رها کنیم و تا رفع مشکل باید در صحنه بود.

گرایلی بیان کرد: دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد. تاریخ نشان داده مردم ایران، مردم عزتمندی هستند و کسانی در پی از بین بردن این عزت هستند.

وی اظهار کرد: مردم را باید از گردنه خطرناک عبور دهیم. هیچ آدم نفوذی نمی‌تواند از دیوار ولایت عبور کند، اما در دروازه گشاد دموکراسی هر کسی می‌تواند وارد سیستم مدیریتی شود.

وی افزود: جریان غربگرا به راحتی می‌تواند مسیر انقلاب را تغییر دهد و مشکلش با حرف زدن حل نمی‌شود. خداوند جهاد را واجب کرده است و عزت در جهاد است. محبوب خدا شدن راهش جهاد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار