ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

کشور های شیخ نشین و بدون استقلال "گاو شیرده" آمریکا هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشور‌های عربی که این روز‌ها سکوت کردند، کشور‌های عربی غیر دموکراتیک و شیخ نشین که استقلالی از خودشان ندارند و همان گاو شیرده آمریکایی هستند که بدون اجازه آن‌ها اقدامی نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در خصوص رفتار‌های دوگانه از سوی سازمان حقوق بشر اظهار داشت: این رفتار‌ها نشان‌دهنده استاندارد‌های دوگانه جامع حقوق بشر است و این‌ها بیشتر یک ابزاری برای پیشبرد دیپلماسی نرم قدرت‌ها از جمله آمریکا و صهیونیست هاست که این‌ها هیچ یک استقلالی از خودشان ندارند.

رضایی با توجه به سکوت مجامع بین المللی و بویژه کشور‌های عربی افزود: کشور‌های عربی که این روز‌ها سکوت کردند، به همین ترتیب کشور‌های عربی، کشور‌های عربی غیر دموکراتیک و شیخ نشین و سلطان پرور این‌ها استقلالی از خودشان ندارند و همان گاو شیرده آمریکایی هستند که بدون اجازه آن‌ها اقدامی نمی‌کنند و فقط تمارض به مسلمان بودن دارند.

وی ادامه داد، این روز‌ها با وجود همه سختی‌هایی که برای فلسطین اتفاق افتاده، دوران مناسبی است برای قضاوت کنندگان درمورد مدافعان واقعی مردم فلسطین و دیگران.

رضایی گفت: این روز‌ها مشخص میشود که چه کسانی در عمل مدافعان واقعی حقوق مردم فلسطین هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: ماهیت این کشور‌ها این روز‌ها برای ملت‌های مسلمان و همه مسلمانان دنیا در حال روشن شدن است همچنین کسانی که در این جنگ با سکوت یا همکاری با برخی از این کشور‌ها با سکوتشون از جنایات رژیم صهیونسیتی حمایت می‌کنند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس هم در این خصوص در سطح بین الملل و مجلس کشور‌های اسلامی اقدامی داشته اینگونه پاسخ داد: مجلس یک سری سلسله اقدامات داشته مکاتباتی که بزودی اخبار مربوطه هم به طور دقیق‌تر منتشر خواهد شد. مجلس هم در بیانیه ایی این جنایات را محکوم کرده و خواستار بسیج حداکثری امکانات برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین شده است.
ارسال نظرات