خبرهای داغ:

‌ تغییر سیاست‌های معیشت محوری به اشتغال محوری کمیته امداد خودکفایی مددجویان را رقم زد

شاهرود_مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: خودکفایی مددجویان در گرو تغییر سیاست معیشت محوری به اشتغال محوری است که این عملکرد در استان سمنان ستودنی است.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۷۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
‌ تغییر سیاست‌های معیشت محوری به اشتغال محوری کمیته امداد خودکفایی مددجویان را رقم زدبه گزارش خبرنگار بسیج، امیر بینایی، در بازدید از طرح‌های اشتغال کارآفرینان کمیته امداد بسطام، خاطرنشان کرد: تغییر سیاست کمیته امداد از معیشت محوری به اشتغال محوری منجر به استقلال خانواده‌ها و فرد در جامعه می‌شود.
وی خودکفایی مددجویان را در گرو ایجاد اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: شکوفا شدن خانواده‌ها در امر اشتغال منجر به بالندگی و عزت نفس خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد می‌شود.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان حمایت از طرح‌های اشتغال از بدو شکل گیری تا بازار فروش را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ورود مددجویان استان سمنان به بازار الکترونیک برای فروش محصولات جای تقدیر دارد.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مدیریت بهره‌بری و ارزش افزوده در مدیریت قرآنی برای کمک نیازمندان ضروری است، تصریح کرد: هدفمند کردن فعالیت‌های کمیته امداد باید منجر به اشتغال و خودکفایی مددجویان شود.
محسن مسعودیان راد با بیان اینکه فرهنگ تکدی گری در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: نظام قرآن برای هزینه کرد نیازمندان مبتنی بر عقل و معیار محور است.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر اینکه تمام حمایت‌های کمیته امداد باید منجر به ایجاد استقلال خانواده‌ها شود، تصریح کرد: استعداد سنجی، مشاوره شغلی، راهبری شغلی، بهره گیری از کانون خیرین تنها گوشه‌ای از اقدامات کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها