رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از افتتاح کانون بسیج حقوقدانان مرکز وکلای این استان با حضور جمعی از وکلای بسیجی و اعضای هیات مدیره و دادیاران انتظامی مرکز وکلا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۶۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین عسگری در حاشیه آغاز به کار مرکز وکلای کانون بسیج حقوقدانان استان البرز گفت: سازمان بسیج حقوقدانان که در سال ۱۳۸۸ تأسیس شده، مجموعه ای پویا و فراگیر متشکل از حقوقدانان معتقد به آرمان های انقلاب اسلامی و پایبند به ارزش‌های دینی و داوطلب حضور در عرصه های حقوقی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است .
وی افزود: قضات، وکلا، سردفتران و دفتریاران، کارمندان حقوقی و قضایی، کارمندان تخصصی و تجربی دستگاه های حقوقی و قضایی، کارشناسان رسمی دادگستری، نمایندگان حقوقی ادارات و وزارتخانه‌ها، نمایندگان مجلس، اساتید حقوق، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حقوق و فقه، جامعه هدف فعالیت های سازمان بسیج حقوقدانان به شمار می روند.

 در این مراسم، حکم مسئولیت محمدرضا محمدی بنادکوکی وکیل و مسئول بسیج حقوقدانان مرکز وکلا که به امضای سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز رسیده، قرائت و اعطا شد.

انتهای/ف

ارسال نظرات