مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

معرفی الگوهای اثرگذار کار جهادی در دستور کار تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرار دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست هماهنگی بزرگداشت «شهید بهنام حیدری» از انجام اقداماتی در زمینه‌ی جمع‌آوری خاطرات و آثار این شهید مجاهد برای تولید کتاب و مستند زندگی وی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۱۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری 29 اردیبهشت 1400 در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید بهنام حیدری با تشریح ‌جهت‌گیری‌های سازمان عنوان کرد: «ارائه جهت‌گیری‌ها و محتوای عمیق و اصیل»، «ارائه الگوهای موفق» و «همیاری و همکاری برای اجرای دقیق این الگوها» سه بخش مهم جهت‌گیری سازمان تبلیغات اسلامی را تشکیل می‌دهند.
معرفی الگوهای اثرگذار کار جهادی در دستور کار تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرار دارد
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: معرفی الگوهای موفق در کارهای جهادی و کار تبلیغ دینی در استان بوشهر از جهت‌گیری‌های اداره کل تبلیغات اسلامی به شمار می‌آید که منطبق با رویکرد جدید سازمان در زمینه‌ی اقدام عملی برای تبلیغ معارف دین است.
وی اظهار داشت: ظرفیت‌ها و الگوهای ارزشمندی در استان بوشهر داریم که قابلیت الگو شدن دارند و مناسب است از همین الگوهای جدید بومی استفاده کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: الگوسازی از نمونه‌هایی که رفتار و منش آن‌ها با سیره پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت عصمت و طهارت در عرصه‌ی تحقق عملی آؤمان‌های دینی انطباق دارد، جزو رسالت‌های طبیعی سازمان است.
معرفی الگوهای اثرگذار کار جهادی در دستور کار تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرار دارد
حجت الاسلام طاهری اضافه کرد: با اهتمامی که در مجموعه معاونت فرهنگی استان در جهت شناسایی و معرفی الگوها صورت گرفته، مقرر شد در معرفی شهید بزرگوار و مجاهد خستگی‌ناپذیر، «شهید حاج بهنام حیدری» عنایت ویژه شود و در گام اول، یادواره‌ی بزرگداشت این شهید بزرگوار برگزار شود و البته این آغاز راه، برای معرفی الگوهای جهادی است.
معرفی الگوهای اثرگذار کار جهادی در دستور کار تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرار دارد
وی گفت: جمع‌آوری اسناد و مدارکی که می‌تواند به تولید یک مستند فاخر از دوران حیات پربار ایشان و سبک زندگی این شهید مجاهد منتهی بشود کار ارزشمندی است که باید در دستور کار همه ما قرار بگیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: صوت‌ها، فیلم‌ها، سخنرانی‌ها، مداحی‌ها و خاطرات زیبایی که از این شهید به جا مانده، گردآوری شده و امیدواریم بتوانیم در سال آینده تولید مستند ارزشمندی از این الگوی کار جهادی را در دستور کار داشته باشیم و چه بسا تولید محتوای لازم برای نگارش کتاب خاطرات ایشان هم فراهم شود.
حجت‌الاسلام طاهری تصریح کرد: امید است بتوانیم نمای خوبی از ایشان ارائه دهیم تا در آینده وقتی اسم حاج بهنام آورده می‌شود، همه جوانان و نوجوانان استان بوشهر ایشان را به عنوان یک الگوی موفق و قله‌ی قابل ارائه از یک زندگی ساده‌ی مؤمنانه، جهادی و ایفاگر نقشی منطبق با سیره اهل بیت (علیهم‌السلام) بشناسند و این همان خصلت‌هایی است که می‌توانیم از این جهات، شهید حیدری را شخصیتی قابل الگو شدن بدانیم.
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از جلسه دست‌اندرکاران این مراسم بزرگداشت، به بیان ویژگی‌های این شهید والامقام و فعالیت‌های کم‌سابقه‌ی وی پرداخت.
حجت‌الاسلام محمد قادری، در سخنانی ابراز داشت: امیدواریم در راستای تبیین معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) بتوانیم راهی برای اتصال قوی‌تر به وجود ذی جود حضرت امام حسین(علیه‌السلام) باز کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار