بسیج گزارش می دهد؛

مخابره پیام مشت های گره کرده بچه های مسجد محله هرندی به تل آویو

ملت ایران در صفوف به هم پیوسته علیه نظام سلطه و مبارزه با استکبار به ویژه غده سرطانی منطقه قیام کرده و بر عهد خود با ملت های ستم دیده جهان به ویژه فلسطین ایستاده اند.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۳۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

مساجد در این میان اما باز هم محوریت و مرکزیت دارند و این بار مساجد منطقه فقیرنشین دروازه غار یا همان هرندی، با محوریت کانون های فرهنگی هنری و مشارکت بسیجیان و مرکز رسیدگی به امور مساجد، گل کاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی امروز در اجتماع «غزه نماد مقاومت» که در مقابل مسجد الاقصی محله هرندی تهران، برگزار شد با بیان اینکه مردم جنوب شهر تهران همواره در خط مقدم مبارزه بوده اند، گفت: مساجد این منطقه در این زمینه بسیار فعال هستند که حضور پرشور اهالی مساجد به ویژه کانون های فرهنگی هنری و بسیجی ها در اجتماع امروز نمونه ای از روحیه ایثار و استقامت جنوب شهری ها است.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها علیه زنان و کودکان و پیرزنان و پیرمردان در فلسطین افزود: سکوت غربی های به اصطلاح مدافع حقوق بشر و بی اثر بودن مواضع سازمان ملل و شورای امنیت یک بار دیگر اهمیت تقویت جریان مقاومت را نشان داد.

وی ادامه داد: مساجد مرکز اصلی تربیت رزمندگان جریان مقاومت در سراسر جهان از جمله در ایران است و همین مسجدی ها هستند که با زنده نگه داشتن نام شهدایی همچون سردار سلیمانی و فخری زاده و حججی، موجب تقویت جبهه مقاومت شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین کارخانه نیز در اجتماع «غزه نماد مقاومت» با اشاره به حضور پر رنگ مردم محله هرندی در این اجتماع و دفاع از مردم عزیز فلسطین، گفت: کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج با محوریت مسجد الاقصی تهران زمینه برگزاری این مراسم باشکوه خشم دشمن را برانگیخته و دل دوستان را شاد کردند.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد منطقه شهید هرندی تهران اظهار امیدواری کرد که انتخابات ریاست جمهوری منجر به تشکیل دولتی شود که هم از مساجد و هم از مردم مناطق محروم همچون محله شهید هرندی و هم از جریان مقاومت بیشتر حمایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین غیاث الدین بهزاد قاسمی نیز با اشاره به تلاش یک هفته ای اعضای کانون فرهنگی هنری و هیئت امنای مسجدالاقصی در برگزاری اجتماع بزرگ غزه نماد مقاومت گفت: همه مساجد منطقه هرندی همچون الاقصی، الهادی، فاطمه زهرا و جوادالائمه در تشکیل این اجتماع بزرگ و موثر نقش داشتند.

امام جماعت مسجد الاقصی افزود: مسجدی ها با تبعیت از مقام معظم رهبری و در خط حضرت امام خمینی رحمت الله علیه همچنان در خط مقدم مبارزه با صهیونیست ها هستند.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین کارخانه در پایان این اجتماع مسجدی، بیانیه اهالی مساجد و ائمه جماعت مساجد منطقه هرندی (دروازه غار)  تهران را در حمایت از جریان مقاومت، زنده نگه داشتن نام سردار سلیمانی و محکومیت جنایات صهیونیست ها در فلسطین و سکوت استکبارگران به ویژه آمریکایی ها و انگلیسی ها در برابر این انسان کشی را قرائت کرد.

 

ارسال نظرات