در نشست عقیدتی سیاسی حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:

شرکت در انتخابات مانند نماز جمعه تکلیف عبادی سیاسی است

حجت الاسلام پور بابایی: شرکت در انتخابات مانند نماز جمعه تکلیف عبادی سیاسی است و واجب شرعی است.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۶۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: نشست عقیدتی سیاسی حوزه زینبیه با سخنرانی حجت الاسلام پور بابایی نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مرکزی در پایگاه الزهرا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.
حجت الاسلام پور بابایی در آغاز جلسه از کسب معنویاتی در ماه مبارک رمضان و حفظ آن ویژگی‌ها در طول سال صحبت کرد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان باید نظارت و تامل بیشتری بر اعمال و رفتار خود داشته باشیم تا معنویات و حال خوشی که در این ماه عزیز بدست آوردیم را حداقل تا سال آینده حفظ کنیم.
مبحث سیاسی حجت الاسلام پور بابایی درباره انتخابات پیش رو بود وی تصریح کرد: بحث انتخابات در مرحله اول اقتصادی است همانطور که در انتخاب شورا‌های شهر، آبادانی شهر و روستا و محله بستگی به انتخاب درست دارد.
حجت الاسلام پور بابایی در ادامه گفت: باید دید چه کسی تشنه‌ی خدمت است نه شیفته‌ی قدرت و باید بدون داشتن تعصب بیجا تمام مناظره هارا دید و شنید، چون در این مناظره‌ها می توانیم تا حد زیادی نسبت به اشخاص و برنامه هایشان شناخت پیدا کنیم.
وی ادامه داد: حضرت آقا حفظه الله می‌فرمایند: به دنبال یک دولت جوان و مومن و انقلابی باشیم، ولی منظور ایشان سن و سال جوان نیست همانطور که ایشان شهید حاج قاسم سلیمانی را یک جوان مومن انقلابی می دیدند.
حجت الاسلام پور بابایی ادامه داد: شرکت در انتخابات مانند نماز جمعه تکلیف عبادی سیاسی است و واجب شرعی و در قیامت از ما سوال می شود به چه کسی رای دادی، چون در کار‌های بد و خوب آن فرد ما سهیم هستیم.
ارسال نظرات