سرهنگ جوکار در جمع سربازان ناحیه مرکزی یزد:

بزرگترین افتخار سردار سلیمانی، سرباز ولایت بودن است

جوکار: از بزرگترین افتخارات سردار سلیمانی که از برترین ژنرال‌های دنیاست سرباز ولایت بودن است وایشان وصیت فرمودند که عنوان سرباز ولایت بر روی قبرشان نوشته شود.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۶۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ عباس جوکار در برنامه نشست فرهنگی و صمیمانه فرمانده با سربازان وظیفه ناحیه مرکزی یزد که در راستای پاسخ به سوالات وشبهات این قشر زحمت کش برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از مقام شامخ شهدای سرباز کشور گفت: اگر مروری در تاریخ معاصر داشته باشیم متوجه شان ومنزلت شهدای عزیزسرباز ورشادت‌های جانانه شان در عرصه‌های مختلف می‌شویم؛ از بزرگترین افتخارات سردار سلیمانی که از برترین ژنرال‌های دنیاست سرباز ولایت بودن است وایشان وصیت فرمودند که عنوان سرباز ولایت بر روی قبرشان نوشته شود.
 
وی در ادامه افزود: همه سربازان باید خود را صاحبان کشور ایران اسلامی بدانند چرا که فرهیختگان ونخبگانی را در مجموعه بزرگ سربازان داریم که مسئولین ومدیران آینده این کشور هستند.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در پایان اذعان داشت: سربازان نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود انقلاب است ووظیفه حراست از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را در همه عرصه‌ها بر عهده دارد باید طوری عمل کنند که مردم آن‌ها را کاملاً مقید به مبانی و اصول اسلامی بدانند و به آنان اعتماد کافی را داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار