با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)؛

افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید سلیمانی در فارسان

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم با حضور در شهرستان فارسان حوزه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۹۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان جهارمحال و بختیاری طی مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی حوزه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در فارسان افتتاح کرد.

در این مراسم سردار اکبری بسیج را پناهگاهی برای جوانان دانست که امتحان خود را در عرصه های مختلف  با موفقیت پس داده است.

سردار اکبری در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شجره طیبه بسیج به مثابه بازوی توانمندی برای انقلاب بوده که در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی، سازندگی، بهداشتی و...  به مردم این سرزمین  خدمات مثال زدنی ارائه کرده و مردم نیز قدردان و دوستدار این شجره طیبه بوده و بسیج را جزئی از خود می دانند.

وی گفت: امروزه بسیج به جایگاهی برای تربیت جوانان مومن انقلابی تبدیل شده است. جوانانی که مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و ایشان معتقد هستند که آینده نظام و انقلاب باید به دست این جوانان مومن و معتقد رقم بخورد.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت:  در همین راستا امروز حوزه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در شهرستان فارسان افتتاح می کنیم تا بسیج با قدرت و تمرکز بیشتری در این شهرستان بتواند به مردم شهرستان کمک کند.

 

ارسال نظرات