فرمانده سپاه چالوس در گفت و گو با بسیج خبر داد

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران فصلی در چالوس

ساری-فرمانده سپاه چالوس از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران فصلی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۱۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران فصلی در چالوس

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس،مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان ویژه کارگران فصلی آسیب دیده از کرونا با حضور سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه،حجت الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه،حجت الاسلام والمسلمین مقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و هیئت همراه  با اهدای بسته‌های معیشتی وبهداشتی در شهرستان اجرا شد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران فصلی در چالوس

سرهنگ داغمه چی در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار بسیج در این شهرستان از توزیع  ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران فصلی خبرداد و گفت: ارزش تقریبی هر بسته ۴۵۰ هزار تومان است که  برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و مواد ضد عفونی کننده می باشد.

فرمانده سپاه چالوس با اشاره به همدلی و کمک های مومنانه مردم  افزود: رزمایش کمک های مومنانه  به یک نهضت تبدیل شده است و این امر مبارکی است.

سرهنگ داغمه چی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین ،بنیاد مستضعفان و شرکت عمران مسکن شمال نمک آبرود در راستای تامین بسته های معیشتی تصریح کرد: این اقدامات در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه اجرای رزمایش کمک مؤمنانه صورت گرفت، لذا با الگو گیری از حضرت حجت(عج) تا مرتفع شدن بخشی از مشکلات مردم این کمک رسانی ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها