خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان خبر داد

افتتاح مرکز مشاوره حقوقی و قضایی ویژه کارگران و کارفرمایان در همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از افتتاح مرکز مشاوره ی حقوقی و قضایی ویژه کارگران و کارفرمایان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۹۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

افتتاح مرکز مشاوره حقوقی و قضایی ویژه کارگران و کارفرمایان در همدانسرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از افتتاح مرکز مشاوره حقوقی و قضایی ویژه کارگران و کارفرمایان در همدان خبر داد و اظهار کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مرکز وکلا و مشاورین قوه قضاییه دفتر مشاوره حقوقی و قضایی ویژه کارگران و کارفرمایان و خانواده آنان را در همدان راه‌اندزای کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی استان انجام شده است، گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز مشاوره حقوقی و قضایی کاهش ورودی پرونده‌های قضایی و ارائه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی به جامعه کارگری و کارفرمایی ایجاد شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به اینکه جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانند برای تمام دعاوی خود یا دفاع از تمام دعاوی مطروحه از خدمات مشاوره‌ای و وکالتی وکلای این مرکز استفاده کنند، تصریح کرد: در این مرکز در موضوعات حقوقی کیفری، ثبتی و خانواده مشاوره رایگان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مرکز مشاوره حقوقی و قضایی از مشاورین توانمند از مرکز وکلا و مشاورین قوه قضائیه استان استفاده می‌شود، عنوان کرد: این مرکز فعالیت خود را از ابتدای خرداد ماه شروع کرده و در روزهای زوج هفته از ساعت 17 الی 20 خدمات‌رسان می‌کند.

برات‌زاده یادآور شد: کارگران و کارفرمایان برای دریافت خدمات می‌توانند به مرکز مشاوره به آدرس همدان، خیابان تختی، کوچه امامزاه یحیی روبروی مسجد آیت الله انصاری مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۳۴۲۳۰۲۲۷ و ۰۹۱۸۷۱۰۰۲۳۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات