خبرهای داغ:
مروری بر فعالیت های پایگاه حضرت علی اکبر(ع) و قرارگاه سردار شهید امرالله گرامی از ابتدای سال ۱۴۰۰
کد خبر: ۹۳۴۳۶۱۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان ، پایگاه حضرت علی اکبر (ع)حوزه ۲۱ عمار یاسر. ناحیه مقاومت امام صادق (علیه‌السلام)،پایگاه حضرت علی اکبر علیه السلام در پویش جمع آوری جهیزیه که با نام حلقه وصل باحضور سرهنگ نصر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) ،دکتر شهباز شهردار منطقه ۱۰، معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۰ مهندسی صاحب الزمان (عج) ،مادر سردارشهیدامرالله گرامی،خیرین بزرگوار واهالی محله اقدام به تهیه ۱۵۰ قلم جهیزیه،که بین ۶ خانواده محروم توزیع گردید.

همچنین این پایگاه در صدد این هست که بتواند جهیزیه مورد نیاز ۱۵خانواده دیگر را نیز فراهم کند و در طول ماه مبارک رمضان این پایگاه توانسته اقدام به تهیه ۶۰۰۰ پرس غذای گرم کرد که مابین نیازمندان محله عباس آباد توزیع گردید.

از برنامه‌های دیگر این پایگاه برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن و برپایی نماز جماعت بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت ، همچنین برپایی جلساتی از قبیل جلسات سیاسی،حلقه های صالحین،جلسات روشنگری و بصیرت افزایی و همچنین دیدار با خانواده شهدا و اهدا جوایز در پایان ماه مبارک رمضان به شرکت کنندگان از طرح هایی بود که با استقبال زیادی از عزیزان روبرو شد.

این پایگاه در ۱۵ مرحله اقدام به تهیه بیش از ۱۲۰۰ بسته معیشتی در طرح‌های کمک مومنانه از قبیل گوشت،مرغ،برنج،روغن، حبوبات و ... به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان،که بین نیازمندان واقعی تقسیم شد.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت علی اکبر(ع) در ادامه گوشه ای از اقداماتی که در سال ۱۴۰۰ قرارهست انجام شود تشریح کردند:
۱_ورود به حل مسائل اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح محله
۲_جذب حداکثری نوجوانان وجوانان در پایگاه ومسجد
۳_برگزاری اردوهای جهادی در سطح محله با عنوان پنج شنبه های خدمت
۴_برگزاری مراسمات ملی ومذهبی در سطح محله ومسجد
۵_توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در ادامه رزمایش کمک مومنانه

ارسال نظرات
پر بیننده ها