خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید تفکر ایثار و شهادت در مقابل سازش و مذاکره را به نسل جوان خود یاد بدهیم؛ چراکه تنها راه نجات از معضلات مختلف داخل کشور در گرو ایستادگی و مقاومت است.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۲۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

تنها راه نجات از معضلات مختلف در گرو ایستادگی و مقاومت است/اجازه ندهیم با دوگانه‌سازی‌ها تفکرات مرد میدان زیر سوال رودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در مراسم تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین که در امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار شد، با بیان اینکه امروز دنیا شاهد جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت‌های استکبار جهانی و با تجلیل منطقه است، اظهار داشت: به زودی آنها از طریق ملت‌های خود خواهند فهمید که عادی‌سازی روابط خارجه و صهیونیستی کار بسیار اشتباهی بود و به زودی باید از اشتباه خود برگردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز خیل عظیم ملت‌های آزاده جهان از منطقه آسیای غربی تا آمریکا، اروپا و همه ملت‌های آزاده به جنایت‌های رژیم صهیونیستی واقف شده‌اند و این امر تنها منحصر به کشورهای اسلامی نیست، گفت: همه می‌دانند که تنها راه چاره ماجرای ۸۰ ساله فلسطین جراحی غده سرطانی چرکین است و راه آن مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم شهر همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز باید روحیه ایثار، شهادت، جهاد و از خود گذشتگی را که به برکت انقلاب اسلامی در منطقه و فراتر از آن رشد پیدا کرده و این تفکر مولود انقلاب اسلامی در عصر اخیر بوده است، تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز حتی جلیقه سبزه‌های فرانسه هم اذعان دارند که الگوی آنها نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: انصارالله در یمن که روزی فقیرترین کشور منطقه بود با الگو گرفتن از تفکرات امام (ره) و رهبری و امثال شهید مطهری کار را به جایی رسانده که می‌گویند موشک‌هایمان به نقاط حساس اسرائیل و رژیم صهیونیستی هدف‌گیری شده است و آماده فرمان ولایت هستیم.

فلاحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ملتی که یک روز با سنگ مقابل دشمن می‌ایستاد امروز با موشک‌های نقطه‌زن در حال مقابله است، گفت: امروز رزمندگان فلسطین با الگو گرفتن از نظام اسلامی و تفکر مقاومت اظهار می‌کنند که آماده مقابله تا آخرین نفس هستند.

وی با بیان اینکه ملت‌های منطقه از سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، عراق و حتی مردم اردن با تصاویر شهید مقاومت، شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «ابوالمهدی مهندس» در تجمعات محکوم کردن جنایات‌های صهیونیستی شرکت کرده‌اند، گفت: این تجمع‌ها حاوی پیام برای ما است که مبادا ملت‌های منطقه که انقلاب اسلامی ما الگوی آنها است از ما جلو بیفتند.

نماینده مردم شهر همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز عربستان سعودی این رژیم نوکر آمریکا و صهیونیسم بعد از چند سال در مقابل نیروهای یمنی مستاصل شده است، گفت: عربستان مجبور است راه مذاکره با ایران را در پی بگیرد برای اینکه راه فراری پیدا کند تا از این مخمصه راه نجاتی پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز فلسطین و غزه با سال‌ها محاصره  که راه دارو و غذا بر او بسته شده توانسته به جایی برسد که هر چه مبارزه کرده قدرتمندتر شده است، عنوان کرد: امروز باید تفکر ایثار، جهاد و شهادت در همه عرصه‌ها در مقابل سازش و مذاکره را به نسل جوان خود یاد بدهیم؛ چراکه تنها راه نجات از معضلات مختلف داخل کشور در گرو ایستادگی و مقاومت است.

فلاحی با تاکید بر اینکه باید از نیروهای مقاومت حمایت کنیم، تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم منطقه برای ما افتخار و استراتژی نظام اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی نابودی و ریشه کن کردن رژیم  صهیونیسم است.

وی با بیان اینکه باید زمینه ظهور را فراهم کنیم، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن و در رو تمام شده است، گفت: دشمن هر جا که حمله کرده چند برابر آن را پاسخ دریافت کرده است.

نماینده مردم شهر همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ام القرای جهان اسلامی که پشتیبان جبهه مقاومت باشد ایران اسلامی است، عنوان کرد: امروز در مبارزه با رژیم صهیونیستی باید با اهداف نظام اسلامی پیش برویم.

وی تصریح کرد: دشمن بداند با فشار نظامی، جریان انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت رشد بیشتری خواهد کرد و قدرتمندتر خواهد شد.

فلاحی با بیان اینکه این حرکت‌ها را نباید کم رنگ کنیم، گفت: انسجام درونی نظام اسلامی، جبهه مقاومت در کشورهای مختلف را دلگرم خواهد کرد و ما نباید اجازه دهیم تفکر مقاومت را تضعیف کنند و با دوگانه سازی‌ها تفکرات مرد میدان زیر سوال رود.

وی گفت: امروز مردم فهمیده‌اند امنیت و رفاه آنها در سایه رزمندگان پادگان و مردان میدان بوده است.

نماینده مردم شهر همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم فهمیده‌اند که برای مبارزه با فساد و حذف دانه درشت‌ها و تزکیه بدنه نظام اسلامی از غارتگران بیت المال فقط در سایه قدرت است، ادامه داد: نظام اسلامی به عرصه‌های پیروزمندانه رسیده است که بتواند به زمینه‌سازی ظهور سرعت بخشد.

وی با تاکید بر اینکه از اهداف انقلاب اسلامی حضور منطقه‌ای و پرورش نیروهای انصارالله در منطقه و حزب الله بوده است، تصریح کرد: در ادامه برای رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی باید این نیروها را تربیت کنیم و حضور منطقه‌ای داشته باشیم.

فلاحی با بیان اینکه ما برای حضور منطقه‌ای در آرمان‌های انقلاب اسلامی تن به هیچ مذاکره‌ای نداده و به هیچ مذاکره کننده‌ای اجازه نخواهیم داد بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی معامله کند، گفت: آنچه توصیه امامین انقلاب است تقویت تفکر جهادی و ایثار و مقاومت در سایه اهل بیت(ع) است که از کربلا نشأت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات