خبرهای داغ:
تکریم و معارفه

انتصاب فرمانده حوزه دانش آموزی و کانون فرهنگیان

جلسه تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی ۶ شهید فهمیده و کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پروش با حضور فرمانده ناحیه امام صادق و ریاست آموزش و پرورش ناحیه ۶ برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۳۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان از حوزه ۶ دانش آموزش شهید فهمیده ناحیه امام صادق (ع) جلسه تکریم و معارفه فرمانده این حوزه با حضور سرهنگ محمد نصر فرمانده ناحیه امام صادق(ع)، جناب آقای حسینی ریاست آموزش و پرورش ناحیه ۶، مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه، شورای معاونین آموزش و پرورش، مسئولین حوزه ۱۲ خواهران و شورای حوزه ۶ دانش آموزی در سالن همایشات و جلسات آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان برگزار گردید.

در معارفه انجام شده جناب آقای جمشیدی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان و برادر احدیان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ۶ شهید فهمیده منصوب شدند.

در این برنامه رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان ضمن تشکر از زحمات  فراوان جناب آقای فروغی به عنوان مسئول اسبق کانون بسیج فرهنگیان این ناحیه و هچنین جناب سروان شفیعی به عنوان فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی برای مسئولین جدید این سمت ها آرزوی موفقیت نمود.

جناب آقای حسینی در ادامه به شورای معاونین آموزش و پرورش دستور داد با توجه به اهمیت ایام پیش رو نهایت همکاری را با مسولین جدید جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های نظام و انقلاب و پیاده سازی منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری انجام دهند.

در ادامه جناب سرهنگ نصر با بیان این نکته که گفتمان انفعال و مذاکره جهت کاهش تنش در هشت سال گذشته نتوانسته نسبت به حل مشکلات مضمن کشور اقدام نماید گفت: مطابق قرآن و روایات گفتمان مقاومت فعال و پایداری و نگاه به ظرفیت های داخلی درون نگر و برون زا قادر خواهد بود بر مسائل کشور فائق آید.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق در ادامه با درخواست از همه مسئولین حاضر در جلسه برای درک بیشتر اهمیت انتخابات پیش رو،  گفت: باید شاخص های رییس جمهور تراز انقلاب و کاندیداهای اصلح تبیین شود تا آحاد مردم بتوانند سلایق فکری خود را در انتخابات یافته و با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای باعث افزایش اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی گردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار