فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت:حضور باشکوه و همراه با بصیرت مردم در حماسه ۲۸ خرداد ماه ادامه مسیر فتح خرمشهر است
کد خبر: ۹۳۴۳۶۶۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تفرش:
سرهنگ دوم پاسدار سیدمحمدمهدی میرهادی در گفتگو با روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تفرش ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: آرامش، آسایش، امنیت و اقتدار امروز را، مدیون همت، عملکرد و جان‌فشانی امام راحل و شهدای دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: اعلام خبر آزادسازی خرمشهر در سال 61 بعد از 578 روز اسارت و مقاومت پیام‌هایی را به دنبال داشت؛ اول اینکه نصرتی که خداوند آن را وعده داده بود، محقق شد. دوم اینکه رضایت و خشنودی امام جامعه و ولی امر مسلمین جهان را به دنبال داشت.

وی اظهار کرد: سوم، شادی و خشنودی مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به همراه داشت. چهارم، توان و علم هدایت و فرماندهی فرماندهان ما را نشان داد. پنجم، یاس و ناامیدی جبهه استکبار و رژیم بعثی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد:ششم، وحدت، یکپارچگی و پشتیبانی مردم ایران از جبهه مقاومت را متجلی کرد. هفتم، ایمان، شجاعت و قدرت رزمندگان اسلام را به رخ استکبار جهانی کشید. و هشتم پیامد مقاومت در مقابل تسلیم، مذاکره و سازش را به همراه داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در راه است و اینکه ما در وضعیت شعب ابی‌طالب نیستم، بلکه در وضعیت بدر و خیبریم، افزود: بله به‌راستی‌که ما در وضعیت عملیات بیت‌المقدس هستیم. با همت و همیاری همه مردم ایران، جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام، مشکلات را فتح می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اما خرمشهری که امروز در راه است، انتخابات پیش روست که باید با حضور حداکثری و با انتخاب فرد اصلح به دست مردم ایران فتح شود. در این صورت همان پیام‌هایی که در فتح خرمشهر به آن اشاره شد، مجدداً محقق خواهد شد.

 میرهادی در تشریح برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج تفرش در سالروز حماسه سوم خرداد خاطرنشان کرد: بالغ‌ بر 20 برنامه در جهت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و شهدای عملیات بیت‌المقدس را هم در فضای مجازی و هم فضای حقیقی در دست اقدام داریم که این برنامه‌ها به حضور پرشور مردم در حماسه 28 خرداد منجر خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش افزود: ازجمله برنامه‌های فرهنگی که برای این روز در نظر گرفته‌شده است، دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، همچنین عطرافشانی قبور شهدا، فضاسازی شهری و نورافشانی، همچنین برپایی میز خدمت توسط مسئولین شهرستانی، برگزاری نشست های خاطره گویی و روشنگری به‌صورت حضوری در فضای حقیقی و در پایان تولید محتوا و انتشار آن جهت شرکت در مسابقات در فضای مجازی خواهد بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات