خبرهای داغ:
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی شمالغرب:
تبریز- مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی شمالغرب گفت: مصالح جامعه و نظام اسلامی در انتخابات پیش‌رو مورد توجه همه جریان‌ها و مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۹۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی مراغه افزود: انتخاب آحاد مردم انقلابی و ولایت‌مدار باید بر اساس شاخص‌های مورد تاکید رهبری باشد و این امر مستلزم انتخاب تشکلی است.
وی ادامه داد: به همین منظور باید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری را در سطح ملی و کشور و نه در سطح محلی مورد سنجش قرار دهیم.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر لزوم بصیرت‌افزایی در انتخاب نامزد اصلح، اضافه کرد: بصیرت و ولایتمداری مهم‌ترین عوامل برای سنجش کارآیی و عملکرد نامزدهای انتخاباتی خواهد بود.

وی بیان کرد: در انتخاب اصلح برای جامعه اسلامی، در کنار مصالح عالی نظام اسلامی باید امنیت، معیشت و اصلاح و رفع مشکلات مردم اولویت اصلی باشد.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه بصیرت بالاتر از معرفت است، گفت: پس از پذیرش ولایت و تشکیل ساختار نظام مقدس اسلامی، حکومت آزادگان با ولایت و رهبری به تعالی خواهد رسید که نمونه بارز آن میهن اسلامی‌مان است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزود: با شرکت در انتخابات، برای آرمان‌ها و تحقق مطالبه‌ها رای می‌دهیم و عرصه را برای رشد و تعالی آماده می‌کنیم.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به ضرورت وجود ولایت در جامعه اسلامی، اضافه کرد: خداوند، عالم را بر اساس ولایت خلق کرده است و در هر عصری باید ولایت باشد تا جایی که طی دورانی پیامبر(ص)، زمانی امام معصوم(ع) و زمانی ولی فقیه عهده‌دار ولایت جامعه خواهد بود و تبعیت از آن واجب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها