خبرهای داغ:

تفکر انقلابی باید تفکر غالب مسئولین باشد

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: تفکر انقلابی باید تفکر غالب مسئولین باشد.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۳۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج حقوقدانان استان سمنان با اشاره به سالروز فتخ خرمشهر گفت: امیدوارم بتوانیم در عرصه هایی که رهبری برای ما مسیر را روشن می کنند به موفقیت های روز افزون دست یابیم.

وی افزود: نفوذ منطقه ای انقلاب اسلامی در کشور های دیگر به وضوح دیده می شود و امروز شما شاهد غرش نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه حمایت از فلسطین هستیم.

او ادامه داد: تفکر انقلابی و جهادی همواره مورد تاکید رهبری بوده است و همه ما در هر جایگاهی هستیم باید تلاش کنیم که نقش آفرین باشیم.

سرهنگ شوقانی ادامه داد: تفکر انقلابی باید همواره مورد توجه مسئولین باشد و در تصمیمات خود همواره به موضوعات نگاه انقلابی داشته باشند.

شایان ذکر است  در این مراسم که با حضور جمعی از مداحان  و پیشکوستان مداحی استان برگزار شد از زحمات مهدی سعدی توسط کانون بسیج مداحان استان تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم از زحمات مهدی سعدی در بسیج مداحان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تقدیر شد و ایشان به عنوان مسئول جدید بسیج حقوقدانان استان معرفی شدند و از زحمات محسن فانی در بسیج حقوقدانان تجلیل به عمل آمد و آقای سرهنگ یوسفعلی طاهری به عنوان مسئول جدید بسیج مداحان استان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها