خبرهای داغ:
سعد الله زارعی:

جنگ ۱۱ روزه؛ نماد تمکین صهیونیست‌ها از مقاومت

تحلیل گر مسایل غرب آسیا گفت: جنگ ۱۱ روزه نشان داد که مقاومت، رژیم اسرائیل را متوقف و مجبور به تمکین از خواست خود کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۳۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سعدالله زارعی در مصاحبه رادیویی و در تحلیل اثرات جنگ ۱۱ روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه افزود: این جنگ به منظور دفاع از قدس و مقابله با مشکلاتی بود که رژیم صهیونیستی برای ساکنان عرب غزه ایجاد کرده بود.

زارعی با بیان اینکه مقاومت فلسطین این بار تاکید کرده بود از موشک علیه شهرک‌های صهیونیست نشین استفاده خواهد کرد افزود: وقتی رژیم اسرائیل به اولتیماتوم فلسطینی‌ها اعتنا نکرد، جنبش مقاومت فلسطین حملات موشکی را به چند شهرک صهیونیست نشین در قدس اشغالی متوجه کرد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها تلاش کردند معادله را با هدف قرار دادن مراکزی در غزه معکوس کنند ادامه داد: آن‌ها ۲۵۰ نقطه را اعلام و تاکید کردند این نقاط را می‌زنیم و کار را تمام می‌کنیم.

زارعی همچنین گفت: رژیم اسرائیل تصور می‌کرد به ماجرا پایان داده است، اما تداوم شلیک موشک‌های فلسطین در عمل نشان داد که بر خلاف تصور صهیونیست ها، هزاران نقطه در غزه وجود دارد که می‌توان از آنجا موشک شلیک کرد.

وی افزود: بعد از ۱۱ روز جنگ مناطق مختلف اسرائیل به شدت زیر فشار موشک قرار داشت و آن‌ها نمی‌توانستند شلیک‌ها را متوقف کنند و لذا منتظر شدند شرایط فلسطین را که دست برداشتن از فشار علیه ساکنان قدس بود، بپذیرند.

این تحلیلگر غرب آسیا، گفتگو‌های سازش کارانه را نیز بی نتیجه دانست و تصریح کرد: بعد از جنگ غزه، مقاومت تثبیت شده است و راه آینده در منطقه جز راه مقاومت نخواهد بود. سازش در عمل به محاق خواهد رفت و مقاومت در کل منطقه بیش از گذشته عرض اندام خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها