شاهرود_مسؤول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از اعزام اکیپ درمانی به محلات اسلامی این شهرستان در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات درمانی به‌صورت رایگان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۴۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
جواد رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام اکیپ درمانی به محلات اسلامی شاهرود اظهار کرد: این اقدام در راستای طرح شهید رهنمون و قرارگاه شهید سلیمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی و معاونت سلامت و دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود انجام شد.
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شاهرود افزود: در این برنامه یک‌روزه، چهار پاسدار، هشت بسیجی و دو طلبه به‌کارگیری شدند و اقدامات درمانی و بهداشتی در این برنامه در دو محله اسلامی فدک و شهید بهشتی شاهرود اجرا شد.
رضوانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این برنامه، گفت: کمک‌های مؤمنانه در قالب ۲۰ بسته حمایتی معیشتی و بهداشتی به خانواده‌های تحت مراقبت درمانی در این محله‌ها اهدا شد.
وی افزود: انجام تست کرونا، ویزیت پزشک در منزل و هماهنگی برای انجام آزمایش، کاردرمانی، فیزیوتراپی، تجویز دارو، خرید وسایل کمک‌درمانی، ارجاع به پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب و هماهنگی برای انجام عمل دیسک کمر و مراقبت‌های پزشکی به ۱۴ خانواده ارائه شده است.
رضوانی با اشاره به هزینه‌کرد انجام این اقدامات، عنوان کرد: در این اردوی جهادی، ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه دارو و ۱۳ میلیون ریال هزینه فیزیوتراپی بوده است و وسایل کمک درمانی شامل واکر، عینک و عصا به ارزش هشت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ویزیت پزشکان قریب به ۲۰ میلیون ریال و درمجموع قریب به ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده که تمامی این اقدامات برای بیماران به‌صورت رایگان انجام شده است.
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شاهرود بر تداوم انجام این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها