خبرهای داغ:
امام جمعه دولت آباد برخوار :

نه رژیم صهیونیستی، رژیم صهیونیستی قبل است و نه فلسطین، فلسطین قبل

امام جمعه دولت آباد برخوار اظهار کرد: امروزه نه رژیم صهیونیستی، رژیم صهیونیستی قبل است چون ضعیف تر شده است و نه فلسطین، فلسطین قبل است چون قوی تر شده است.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۵۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین محمودآبادی در نماز جمعه این هفته دولت آباد (۳۱ اردیبهشت) با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه و به شهادت رساندن تعدادی از مردم بی گناه گفت: بیش از ده روز است که از این جنایت می گذرد و رژیم صهیونیستی وحشیانه به منازل مردم و تأسیسات زیر بنایی غزه حمله می کند.

وی افزود: غزه واقعاً در محاصره است و از سه طرف در محاصره رژیم صهیونیستی و دریاست و فقط یک گذرگاه دارد که از طریق مصر بعضی از امکانات به درون آن داخل می شود.

امام جمعه دولت آباد با بیان اینکه محور مقاومت طوری غزه را تجهیز کرده است که نه تنها مردم آن تسلیم نشدند بلکه با اراده بیشتری به مبارزه ادامه می دهند، عنوان کرد: ترس و وحشت، رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است؛ از این جنگ نه تنها دستاوردی بدست نیاوردند بلکه یک بار دیگر هیمنه توخالی آنها ریخته شد و تار عنکبوت بودن آن مشخص شد.

حجت الاسلام محمودآبادی اظهار کرد: نه رژیم صهیونیستی، رژیم صهیونیستی قبل است چون ضعیف تر شده است و نه فلسطین، فلسطین قبل است چون قوی تر شده است. اکنون مردم فلسطین آنقدر قوی هستند که ترس و وحشت برای صهیونیست ها ایجاد کرده اند و اسرائیل را به نابودی نزدیک تر کرده اند.

وی با اشاره به سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) و یاد و خاطره تمامی عزیزانی که جان خود را فدا کردند تا خرمشهر آزاد گردد، عنوان کرد: مرحوم امام (ره) می فرماید: «خرمشهر را خدا آزاد کرد». واقعاً همین بود؛ هر چه قدر که دشمنان برای از بین بردن نظام اسلامی متحدتر می شدند، خداوند امدادهای غیبی خود را به نظام اسلامی بیشتر ظاهر می کرد.

خطیب جمعه دولت آباد با بیان اینکه در انتخابات پیش رو هم خدا کمک خواهد کرد، عنوان کرد: اگر آن زمان تمامی دشمنان پشت سر صدام بودند و حمایت از او می کردند، خدا به ما کمک کرد و در این برهۀ کنونی هم دشمنان متحد شده اند که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند، ولی خداوند کمک خواهد کرد و مردم با حضور پرشور خود به دهان آنها مشت محکمی خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار