خبرهای داغ:

تجلیل از عوامل تهیه و تولید برنامه مسافر رمضان آموزش و پرورش شاهرود

شاهرود_آیین تجلیل از عوامل اجرایی و تهیه کنندگان برنامه مسافر رمضان، با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۷۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران تهیه و تدوین برنامه فرهنگی مذهبی مسافر رمضان، گفت: خوشبختانه تولید برنامه‌های وزین و خلاقانه در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، در سطح بسیار خوب انجام می‌شود که یادواره مجازی لاله‌های روشن و مراسم بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ۱۴۰۰ نمونه‌های بارز آن هستند و در معاونت پرورشی و تربیت بدنی نیز؛ جشنواره‌های زنگ دفاع، سلام و برنامه مسافر رمضان از جمله طرح‌های موفق منتشر شده در فضای مجازی بوده اند.
سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز، نتیجه نظرسنجی برنامه مسافر رمضان را در بین مدیران، معاونان پرورشی و دانش آموزان بسیار خوب توصیف کرد و از عوامل تولید این برنامه قدردانی نمود.
لازم به ذکر است؛ برنامه ترکیبی مسافر رمضان در ۱۶ قسمت، شامل بخش‌های کلیپ دانش آموزی، سخنرانی مذهبی، احکام و نمایش طنز، با میانگین زمانی سی دقیقه، در شب‌های ماه مبارک رمضان، در بستر شبکه شاد؛ در سطح شهرستان، استان و کشور از طریق کانال‌های تربیتگرام، پرورشی و فرهنگی سمنان و مرجعیت پخش شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار