خبرهای داغ:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

روستاهای بالای ۲۰ خانوار همدان به شبکه ملی متصل می‌شوند

ملایر-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یک ماه آینده هشت سایت مخابراتی استان همدان وارد مدار می‌شود و 100 درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان به شبکه ملی متصل خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۱۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان همدان به شبکه ملی متصل می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه افتتاح سایت‌های مخابراتی شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تعیین سرنوشت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات باید اقدامات لازم را پیش‌بینی و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا شور انتخاباتی حاصل شود و خیر و صلاح مردم و مملکت با این حضور گسترده و پرشور رقم بخورد

وی در خصوص زیرساخت‌های لازم و برنامه تبلیغات داوطلبان در فضای مجازی افزود: مصوبه پیشنهادی‌مان به ستاد ملی کرونا امروز بیرون می‌آید، خبرهای خیلی خوبی در راه است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخابات ۲۸ خرداد هم اکنون با برنامه‌های مختلف و متنوع در میدان حضور دارند و ایده‌ها، برنامه‌ها و تیم‌های اجرایی را در زمان باقیمانده اعلام می‌کنند.

وی در خصوص اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد گفت: فکر نمی‌کنم حتی یک نفر از مردم ایران بخواهد در رقم زدن سرنوشت خودشان در انتخابات پیش‌رو، عنصر غایبی باشد.

آذری جهرمی ادامه داد: همه باید برای به وجود آوردن شرایط مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و برای اینکه مردم بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند، تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سرنوشت همه مردم به دست خودشان رقم می‌خورد، افزود: تعیین سرنوشت و یک مسیر اجرایی کشور که بسیار حائز اهمیت است، با انتخاب مردم رقم می‌خورد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مردم انتخاب می‌کنند که می‌خواهند زنده بمانند یا به حداقل‌ها کفایت کنند و یا می‌خواهند زندگی و طلب حداکثری کنند.

وی ادامه داد: این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه سرنوشتی برای خودشان رقم بزنند و بدون شک طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در انتخابات پیش‌رو ملت ایران حضور و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

آذری جهرمی همچنین به تلاش‌های انجام شده در سه ماهه اخیر و سفر اسفندماه خود به همدان برای اتمام پروژه‌های در دست اجرای این استان اشاره کرد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها پوشش شبکه ملی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان هم اکنون به ۹۸ درصد رسیده است و هشت سایت مخابراتی دیگر در دست بهسازی است و به‌زودی وارد مدار می‌شود.

وی اظهار داشت: یک ماه آینده هشت سایت مخابراتی استان همدان وارد مدار می‌شود و 100 درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان به شبکه ملی متصل خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در کشور هم اقدامات با جدیت پیش می‌رود و عقب‌مانده‌ترین پروژه ما در استان سیستان و بلوچستان است که به دلیل مشکلاتی که در تامین تجهیزات برای ما به وجود آمد، ۴۵ روز در اجرای این طرح تاخیر داریم.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۰۰ روستا از ۳ هزار و ۷۰۰ روستای استان سیستان و بلوچستان باقی مانده بود که تقریبا ۴۰۰ روستای آن به شبکه ملی متصل شد و ۸۰۰ روستا باقی مانده است که تا پایان دولت به شبکه ملی متصل خواهند شد.

آذری جهرمی تاکید کرد: قرار بود تا آخر اردیبهشت ماه این پروژه‌ها به اتمام برسد که با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین تجهیزات، اقدامات به جد پیش می‌رود و طبق قولی که به مردم داده‌ایم تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و به اهداف‌مان در این حوزه می‌رسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات