خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

تبیین و روشنگری مهم ترین وظیفه در خصوص انتخابات است

تبریز- امام جمعه کلیبر گفت: در ایام انتخابات وظیفه ما از هر روز دیگر سنگین و نقش آفرین است، عبرت های فراوان تاریخ نشانگر راه انتخاب بوده و هر گونه غفلت و سستی راه را برای دشمن هموار می کند.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۲۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام  متقی فر در نشست روشنگری روحانیون کلیبر اظهار داشت: با مطالعه در تاریخ روشن می شود که  اسلام از دست خواص فریب خورده و غافل ضربه سنگینی خورده و جریان های مختلف در اثر انتخاب نادرست مصایب زیادی را بر اسلام و رهبران الهی ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: گذر تاریخ واقعیت های وافری را تجربه کرده و واضح می سازد بطوریکه برای غفلت و ضعف و سستی در دین و حرکت آن هیچ عذری باقی نمانده و از مسلمانان انتخاب هیچ راهی جز راه صحیح دینی و قرآنی قبول نخواهد شد.

حجت الاسلام متقی فر افزود: من از موضع گیری و عمل بعضی از افراد که روزی تاثیر گذار بودند تعجب می کنم که چرا از حقیقت ها چشم پوشیده و با دیدن حقیقت باز هم بیدار نمی شوند و همچنان در عرصه انتخابات بر طبل خود می کوبند.

وی یادآور شد:  بر اساس مشیت الهی  پیروزی از آن امت اسلامی بوده و اسلام روزی بر همه دشمنان  غلبه خواهد کرد، برماست که از امروز زمینه این غلبه را فراهم کرده و بر عزت و پیشرفت انقلاب اسلامی و درخشش اقتدار آن تلاش و ضمن حضور حداکثری در انتخابات شایسته ترین فرد را به ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

ارسال نظرات