خبرهای داغ:

رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی تبریز معرفی شد

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا در این آیین با اشاره به خدمات بیمارستان شهید محلاتی در دوران کرونا گفت: توانمندی این بیمارستان در شمالغرب کشور اثبات شده و می‌تواند در مواقع حساس و مهم به موقع وارد میدان عمل شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۳۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم، با تبریک پیروزی عزتمندانه مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی کودک‌کش افزود: فلسطین به عنوان استخوان در گلوی استکبار، در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده است.

وی اظهار داشت: تصور پیروزی فلسطینی‌ها در برابر رژیم صهیونیستیِ تا بن دندان مسلح با پشتوانه آمریکا باورکردنی نبود و این پیروزی معجزه گونه است.

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: در چشم انداز ترسیمی رهبر انقلاب اسلامی، نیروی زمینی سپاه در آموزش بهیاری باید جزو پنج نیروی زمینی برتر منطقه شود.

احمد اخوان مهدوی افزود: باید تا سال ۱۴۰۴ در قدرت تحرک، سرعت، دقت و بهره برداری پزشکی در محیط به رتبه برتر منطقه برسیم.

وی با تاکید بر اینکه باید قدرت تحرک پذیری را در مواقع بحران افزایش داد، اظهار داشت: بیمارستان شهید محلاتی تبریز در ایام کرونا علاوه بر تبریز در بابل و مهاباد خوش درخشید و این بیمارستان جزو ۱۰ بیمارستان برتر کشور انتخاب شده است.

در این آیین دکتر علیرضا هادی به عنوان رییس جدید بیمارستان شهید محلاتی نیروی زمینی سپاه در تبریز معرفی و از خدمات دکتر سیدوحید سیدحسینی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار