جشن پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در برازجان برگزار شد

جشن پیروزی جبهه مقاومت فلسطین با حضور قشرهای مختلف مردم روبروی کاروانسرای مشیرالملک (دژ) برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۳۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

جشن پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در برازجان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مردم برازجان در این جشن که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائل» خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست اعلام و بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.
امام جمعه برازجان در این مراسم گفت: ملت ما بر اساس آموزه‌های دینی پیوسته حامی ملت‌های مستضعف در جهان بوده است چرا که قرآن مسلمانان را به ایستادن در مقابل ظالمان تشویق کرده است.

حجت الاسلام حسن مصلح اظهار کرد: ملت ما به پیروی از دستورهای قرآن و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی، پیوسته در خط مقدم دفاع از مظلومان و مستضعفان بوده است و پیوسته این پرچم را برافراشته نموده است.
وی افزود: ما بابت این انتخاب و سرافراز خدا را شاکریم که جزء دولت های ذلیل، خوار و مزدوری نبودیم که نه تنها ملت مظلوم فلسطین را یاری نکردند بلکه پیوسته در کنار رژیم های مرتجع در مقابل ملت مظلوم فلسطین ایستادند.
حجت الاسلام مصلح تاکید کرد: ملت ما بر اساس آموزه‌های قرآنی در دوران هشت سال دفاع مقدس عمل کرد و به عینه امدادهای الهی را مشاهده کرد و امروز نیز با همان شرایط مشاهده می‌کنیم که در سوریه، یمن، لبنان و فلسطین نیز جبهه مقاومت توانسته است بر دشمنان پیروز شود.

وی اضافه کرد: ملت فلسطین با ایمان و اراده خود توانست بر رژیم صهیونیستی پیروز شود و همگان مشاهده کردند که گنبد آهنین که رژیم‌صهیونیستی آن را به رخ دنیا می‌کشید نتوانست این رژیم را از شکست نجات دهد.
مصلح افزود: امروز ملت ما به خوبی نشان داد که طوری در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است که اگر کوچکترین هجمه‌ای از آن ها سر بزند ملت ما و جبهه مقاومت محکم و کوبنده در مقابل آن ها می ایستد و دشمن را پشیمان می‌کند.

وی یادآور شد: در این عرصه شکست حتمی متوجه رژیم صهیونیستی بود به طوری که هیچ دستاوردی از این تهاجم نصیب این رژیم نشد اما در مقابل جبهه مقاومت توانست با مقاومت 12 روزه خود آن ها را شکست داده و عزت و سربلندی را برای اسلام به ارمغان بیاورد.
امام جمعه برازجان به شکست های رژیم صهیونیستی در این هجمه سنگین اشاره و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این هجمه از لحاظ اطلاعاتی شکست خورد چرا که در شناسایی و کنترل حملات پرحجم موشکی از غزه ناتوان ماند و نتوانست بفهمد از کجا این هجمه ها و موشک ها به طرف او سرازیر می‌شود.

حجت الاسلام حسن مصلح شکست در جبهه رسانه ای را یکی دیگر از شکست های رژیم صهیونیستی عنوان و خاطرنشان کرد: در این مقاومت 22 روزه جبهه مقاومت در عرصه رسانه نیز دست بالایی داشت چرا که اغلب رسانه ها حامی جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین بودند.
حجت الاسلام مصلح شکست در اختلاف‌اندازی را شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی عنوان و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پیوسته درصدد این بود که بین ملبت مظلوم فلسطین اختلاف ایجاد کند تا بتواند به اهدافش برسد امّا در این مقاومت 22 روزه همگان شاهد بودند که ملت فلسطین یک صدا به میدان آمد و در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در داخل نیز دچار بحران و شکست است و ان شاءالله نابودی او را به زودی شاهد خواهیم بود.
مصلح تصریح کرد: ملت مظلوم فلسطین در گذشته با سنگ از خود دفاع می‌کرد امّا امروز به موشک مجهز شده است و پاسخ موشک‌های صهیونیست‌ها را با موشک می‌دهد.

وی در ادامه به موضوع انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: انتخابات فرصتی برای نقش‌آفرینی در سرنوشت کشور است و حضور در انتخابات به منزله دفاع از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و عمل به وصیت امام خمینی (ره) و شهدا است.
امام جمعه برازجان در پایان تأکید کرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخابی آگاهانه، حماسه‌ای را خلق می‌کنند که این حماسه، دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند و موجب می‌شود تا بتوانیم این انقلاب را به اهداف بلندش رسانیده و همیشه عزیز و سرافراز باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات