خبرهای داغ:
وقتی عشق به رهبری علت حضور در انتخابات می شود؛

وحدت مردم سیستان وبلوچستان خاری در چشم دشمنان/ انتخاب های سفارشی کشور را دچار چالش می کند

حاج محمدرضا شاهوزهی، سرطایفه شاهوزهی در زاهدان با بیان اینکه انتخاب های سفارشی ما باعث شد تا کشور در برخی گذرگاه های دچار چالش شود، گفت: سفارشی بودن کاندیدی که واقعاً مدیر و توانمند نباشد را نباید قبول کرد اینها زمینه به چالش کشیدن کشور را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۵۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان، حاج محمدرضا شاهوزهی، یکی از عشایر و سرطایفه های سیستان وبلوچستان بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون مردم همواره پای صندوق‌های رای آمدند، در سیستان و بلوچستان با توجه به وجود قومیت های مختلف که در کنار هم زندگی می‌کنند و با وجود دو کشور پاکستان و افغانستان اما همیشه در هر انتخاباتی بیشترین آرا و شرکت کننده از این استان بود و این نشان می‌دهد فرامین رهبر انقلاب فصل الخطاب بوده و در هر عرصه اعلام موجودیت کرده‌اند.

وحدت شیعه و سنی در انتخابات نقشه دشمن را خنثی می کند

وی افزود: آن چیزی که دشمنان مبنی بر مشارکت پایین مردم در انتخابات پیش بینی کرده اند را مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان با مشارکت خود خنثی کرده و نقش پرشور ایفا خواهند کرد.

سرطایفه شاهوزهی ادامه داد: همگان باید در انتخاب فرد اصلح تحقیق کرده و فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که امین، راستگو و در بین مردم باشد، چشم بسته انتخاب نکنیم زیرا این انتخاب نادرست ما کشور را دچار مشکل می‌کند بر این اساس باید فردی لایق و خدمتگذار انتخاب کنیم که اگر شعار می‌دهد عملی کند نه اینکه فریبکارانه اقدام به اخذ رای کند.

وی اذعان کرد: افرادی که کاندیداها را تایید صلاحیت می‌کنند باید نظارت‌ها را تشدید کرده تا فردی وارد میدان شود که لایق باشد، از سوی دیگر مردم هم مطالبه‌گری داشته باشند و گذشته کاندیداها را مورد بررسی قرار دهند به فردی امانت‌دار و امین رای دهند، به کسی که حق مردم مظلوم ایران را از بیگانگان بگیرد و نه اینکه حق ملت ایران را به آنها بفروشد.

‏ انتخاب نادرست کشور را دچار مشکل می‌کند ‏

وی با تاکید بر این مطلب که انتخاب های سفارشی ما باعث شد تا کشور در برخی گذرگاه های دچار چالش شود، اظهار کرد: سفارشی بودن کاندیدی که واقعاً مدیر و توانمند نباشد را نباید قبول کرد اینها زمینه به چالش کشیدن کشور را فراهم می‌کند، چرا که آن فرد توانایی لازم را ندارد، باید کسی انتخاب شود که توانایی مدیریت داشته و در بین مردم باشد و درد آنها را لمس کند.

شاهوزهی گفت: کشور ایران دارای پتانسیل و ظرفیت های فراوانی است اما در این باره مدیریت صحیحی وجود نداشته و از سوی دیگر رئیس جمهور نیز بر مدیران خود آگاهی و نظارت ندارد که اینها به سفارشی بودن انتخاب ما برمی‌گردد که در این دوره باید مردم هوشیار باشند و کسی را انتخاب کنیم که ملاک هایش مشخص و خدمتی انجام دهند.

وی تاکید کرد: هر جا سفارشی کاندیدی را انتخاب کردیم مشکلات زیادی به وجود آمد اما اگر کسی که همیشه در میدان و در بین مردم بود و درد مردم را دید و لمس کرد انتخاب شود به پیشرفت و تعالی خواهیم رسید، نه فردی که در اینجا باشد اما فکر و اندیشه و ایده اش از جای دیگر، که چنین شخصیتی اصلا به درد جمهوری اسلامی ایران نخواهد خورد.

وحدت مقوله ای مهم در پیشرفت ، آبادانی، اشتغال و امنیت

وی در بخش دیگر سخنان خود وحدت را مقوله ای مهم در پیشرفت و آبادانی و امنیت دانست و گفت: مردم سیستان وبلوچستان از هر قشر و مذهبی در کنار یکدیگر با همدلی، وحدت، اتحاد و یکپارچگی زندگی کرده، باید از این ظرفیت بهترین بهره را برد چرا که وحدت منجر به امنیت، اقتصاد، اشتغال و آبادانی و پیشرفت می شود؛ در این برهه حساس و بحرانی نیز با محدت و همدلی در عصه انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب خواهیم کرد.

این سرطایفه ادامه داد: بهترین راه اتحاد وحدت و همدلی است باید احزاب را کنار گذاشت و در کنار هم بود تا فردی را انتخاب کنیم اصلح که امروز نیاز جامعه به فردی است که واقعاً خدمت کند.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بی بدیلی همچون معادن، مرز و دریا است که می تواند از نظر اقتصادی کشور را نجات دهد، همانطور که رهبر معظم انقلاب دغدغه مردم این استان را دارند، این عقب ماندگی ها همه نشان از انتخاب سفارشی بودن ما دارد.
فریب شعارهای دروغین کاندیداها را نخوریم

وی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان باید در این دوره دقیق فکر کرده وبا حضور حداکثری خود به کسی رای دهند که بتواند کاری انجام دهد، فریب شعارهای دروغین افراد را نخوریم و آن کاندید سفارشی را قبول نکنیم چرا که تمام مشکلات در انتخاب های نادرست است.
شاهوزهی خاطر نشان کرد: به یاد بیاوریم آن هنگام که رئیس جمهور وقت از ایجاد اشتغال سخن می گفت و ما اکنون نه اشتغالی دیدیم نه احداث کارخانه و کارگاهی؛  از بزرگان، مردم، جوانان تحصیل‌کرده و نخبگان می خواهیم به فردی اصلح رای دهند که توانمند باشد و با وحدت اتحاد همدلی در کنار ما باشد.
 
همراهی مردم با نظام به خاطر عشق به رهبر انقلاب است

وی اذعان کرد: ۴۲ سال است دشمن در هر انتخاباتی برنامه‌هایی پیاده و طرح ریزی می کند تا از حضور مردم در پای صندوق‌های رای بکاهد و در هر دوره تبلیغات دشمن بیشتر بوده اما علیرغم تمام تلاش دشمنان و معاندین، مردم وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور پای صندوق‌های رای نشان دادند چرا که به خاطر این نظام هزاران نفر جان خود را از دست دادند و ما امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهیدان است.

این سرطایفه تاکید کرد: مردم به خاطر ریاست جمهوری و کم کاری های آن به این نظام "آری" نگفتند، بلکه جواب خون شهدا را با حضور در پای صندوق های رای دادند.

وی گفت: امروز شاهد این هستیم که کشورهای همسایه ما با چه بلاها و مشکلاتی مواجه هستند، اما ما در ایران اسلامی با مدیریت صحیح مقام معظم رهبری توانستیم حرف اول را بزنیم و در آرامش و آسایش به سر ببریم، اینها هم مرهون وجود  رهبری و مدیریت آگاه است و مردم هم پشتیبان این مدیر هستند و به خاطر او در هر صحنه حضور دارند.

شاهوزهی خاطر نشان کرد: خیلی‌ها تلاش کردند انتخابات را به عقب بیندازند یا صورت نگیرد اما آنچه که مدیر و رهبر ما خواسته برگزاری انتخابات با حضور حداکثری است که ان شاءالله تمام توطئه شوم دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند،  مردم ولایتمدار ایران از هر شقر و مذهبی پرشورتر از همیشه پای صندوق های رای می آیند و به دروغ های دیگران کاری ندارند بلکه گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

تحریم های ناجوانمردانه به علت مدیریت بی مدیریت افراد نالایق است

وی اذعان کرد: حضور حداکثری برای حفاظت و حراست از ناموس و کیان این مرز و بوم است؛ در کشورهای دیگر ناموس مسلمانان توسط یک کفر واجنبی تفتیش می شود، امروز مردم ایران اینها را دیده و کشورهای همسایه را می‌بینند و برای اینکه دچار چنین معضلاتی نشود حتماً پای صندوق‌های رای مشارکت گسترده ای خواهند کرد.

سرطایفه شاهوزهی گفت: امروز اگر چه در تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه به علت مدیریت بی مدیریت افراد نالایق به سر می بریم اما با توکل بر خدا از این مرحله عبور خواهیم کرد و به فردی رای می‌دهیم که بتواند دست مردم را بگیرد؛ امید که مردم این دفعه انتخاب خوب و اصلح بدون در نظر گرفتن کاندید سفارشی داشته باشند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات