خبرهای داغ:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری؛

مرکز ثقل در انتخابات، ارتقای کارآمدی و مدیریت بهینه کشور است

آیت الله اسلامی گفت: به جای دوقطبی سازی های کاذب مذاکره و معیشت، میدان و دیپلماسی، باید ارتقای کارآمدی و مدیریت بهینه کشور، مرکز ثقل انتخابات باشد.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۹۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان در نهضت روشنگری انتخابات که با حضور اعضای حلقه های صالحین شهرستان بوئین زهرا برگزار شد، امام خمینی(ره) را به عنوان اسوه مقاومت معرفی کرد و گفت: حضرت امام (ره) اسوه مقاومت و ایستادگی در برابر سختی ها و زورگویی های استبداد داخلی و استکبار خارجی بود.

وی افزود: امام خمینی(ره)، مقاومت را از روی هیجان زدگی و احساسات زودگذر انتخاب نکرد. پشتوانه ی انتخاب مقاومت از سوی امام بزرگوار ما، یک پشتوانه ی منطقی، عقلانی و دینی بود.

آیت الله اسلامی نظریه مقاومت در عرصه داخلی را نیز راهگشا دانست و گفت: هدف نهایی مقاومت رسیدن به نقطه بازدارندگی در زمینه اقتصاد، مسائل سیاسی، اجتماعی و نظامی کشور است. باید همه به این نتیجه برسیم که نظریه مقاومت در عرصه داخلی کشور نیز راهگشاست، یعنی طوری قدرت نظامی و اقتصادی خود را نشان بدهیم که دشمن از تعرّض به ملت بزرگ ایران در همه زمینه ها منصرف شود.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را دو خصیصه انتخابات 1400 برشمرد و خاطرنشان کرد: انتخابات تنها در شرایطی می تواند منجر به مشکل گشایی مسائل حاد اقتصادی کشور شود که با دو خصیصه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برگزار شود.

وی افزود: انتخاب اصلح، مهمترین متغیر برای حل مشکلات موجود در جامعه است. انتخاب اصلح، یعنی انتخابی هوشمند و آگاهانه که با مدیر کارآمد و با کفایت در همه حوزه های مدیریتی همراه باشد.

آیت الله اسلامی، مرکز ثقل انتخابات را ارتقای کارآمدی و مدیریت بهینه کشور دانست و اظهار کرد: به جای دوقطبی سازی های کاذب مذاکره و معیشت، میدان و دیپلماسی، باید دوقطبی کارآمدی و ناکارآمدی را در جامعه ترویج کنیم و مرکز ثقل انتخابات باید ارتقای کارآمدی و مدیریت بهینه کشور باشد.

وی در پایان افزود: انتخابات در صورتی می تواند سرنوشت ساز و مهم باشد که زمینه ساز چرخش نخبگان و مدیران باکفایت و در نهایت خانه تکانی مدیریتی در مراکز مهم اجرائی کشور شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار