خبرهای داغ:
شهریه آموزشگاه های آزاد هنری استان قزوین ابلاغ شد

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین،

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ابلاغ شهریه آموزشگاه های آزاد هنری استان قزوین در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۰۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

امیر ملاحسن معاون هنری و سینمایی این اداره کل در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین اعلام کرد‌: این معاونت همه ساله با توجه به شرایط اقتصادی و بر اساس ضوابط، شهریه آموزشگاه های آزاد هنری را تدوین و به شورای مرکزی نظارت و صدور مجوز آموزشگاه های آزاد هنری اعلام می کند و پس از تأیید به آموزشگاه ها ابلاغ می شود.

ملاحسن افزود: این معاونت بر اساس شرایط شهرستان های استان ، شهریه های آموزشگاه های آزاد هنری در رشته های موسیقی، تجسمی و نمایش را تدوین و ابلاغ نموده است.

معاون هنری و سینمایی ادامه داد: مدیران آموزشگاه ها مکلفند، ضمن رعایت ضوابط و آیین نامه شهریه ها، آن را برای آگاهی مراجعه کنندگان و هنرجویان در معرض دید قرار دهند.

وی همچنین عنوان کرد: درصورت عدم رعایت آیین نامه ابلاغی و مشاهده تخلفات احتمالی در بازرسی های محسوس و غیر محسوس یا شکایت هنرجویان و اثبات آن، براساس آیین نامه و قوانین مربوطه، پیگیری و اقدام خواهد شد.

ملاحسن در پایان گفت: آیین نامه ابلاغی شورای مرکزی صدور مجوز و نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری بر روی سایت دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری قرار داده شده است. مدیران آموزشگاه های آزاد هنری و عموم علاقمندان می توانند به این سایت مراجعه و بهره برداری لازم را به عمل آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها