حجت الاسلام علی نوروزی؛

ضعف از ناحیه میدان نیست بلکه ضعف مربوط به عقبه جبهه است

حجت الاسلام نوروزی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر در جمع کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه: ضعف ازناحیه میدان نیست بلکه ضعف مربوط به عقبه جبهه است
کد خبر: ۹۳۴۴۲۰۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر، حجت الاسلام علی نوروزی در جمع کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تربت حیدریه و شهرستان زاوه و حوزه مقاومت بسیج  ظفر بایگ و یکم ثارالله (ع) و همچنین کارکنان نیروی انتظامی حضور پیدا کردند.

نوروزی گفت: برخی خواص در دوران خلافت امیرالمومنین (ع) به ایشان ایراد می گرفتند که چرا بیت المال را به مساوات تقسیم می کند.

حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: بصیرت خواص جامعه را از اهم مهماتی دانست که مورد انتظار است.امروز موشک های جبهه مقاومت قلب استکبار را هدف قرار داده است لذا در میدان و جبهه مقاومت نشان دادیم که ضعفی متوجهمان نیست اما ایراد مهم از عقبه جبهه است. در اینجا برخی خواص بی بصیرت در مسیر انقلاب سنگ اندازی می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر اذعان کرد: حضور حد اکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرها سال 1400 مشت محکمی بر سینه استکبار و منافقین کوردل است. سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اطاعت پذیری از مقام عظمای ولایت و در بصیرت بعنوان یک مکتب ناب مطرح است کما اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که بایستی به حاج قاسم به دید یک مکتب نگریست.

علی نوروزی بیان داشت: همه علاقه مندان به حاج قاسم که الحق سیدالشهدای جبهه مقاومت است برای حمایت از مسیر ایشان بایستی در این انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار