تلاش دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه-انتخابات تبلور نشاط و سرزندگی جامعه

شاهرود_مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت: دستگاه رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان در حال ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه و بی اثر بودن مشارکت در انتخابات دارند
کد خبر: ۹۳۴۴۲۴۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج، نشست سیاسی، بصیرتی حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باب انتخابات و اهمیت حضور حداکثری به شاخص‌های کاندیدای اصلح پرداخت و بر توجه به انتخاب هوشمندانه و آگانه در این مسیر سرنوشت ساز تاکید کرد.
وی با بیان اینکه مشارکت و حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات نشان از زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی دارد، افزود: امروز انقلاب اسلامی الگویی در جهان است و باید با حضور در انتخابات الگو بودن مردم سالاری دینی را به جهانیان اثبات نماییم.
سلیمانی به توطئه‌های دشمنان در راستای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: دستگاه رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان در حال ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه و بی اثر بودن مشارکت در انتخابات دارند و باید هوشیار بود و با آن مقابله کرد.
وی با بیان اینکه انتخاب تک تک آحاد جامعه در سرنوشت کشور و ملت اثر مستقیم دارد، به نمونه‌هایی از این انتخاب‌ها اشاره و بر توجه به انتخاب آگاهانه و درست تاکید نمود.

ارسال نظرات